خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

ادامه روزانه 149

دیشب خیلی دیر خوابیده بودم به خاطر همین صبح تا ساعت 10 خواب بودم . یاشار هم باید می رفت سر کار دیر بیدارش کردم و وقتی اون رفت اومدم سر وقت اینترنت . به زور یه نسکافه و بیسکوییت هم خوردم به عنوان صبحانه ... بعد از اون یکمی رفتم سر وقت پازل و دورشو درست کردم . بدی پازلش اینه که هر قطعه می تونه به چند جا بخوره و خیلی باید دقت کنی تا جای درستشو پیدا کنی !!!  

سارا هم دیشب رفت و زنگ زدم به برادرم که هم از سارا خبر بگیرم هم بگم از تنهاست بیاد پیش ما با یاشار بازی کنن... اونم گفت که میاد . بعدش از اونجایی که چند روز بود می خواستم خونه رو حسابی تمیز کنم برای خودم موزیک گذاشتم شروع کردم به تمیز کردن خونه . از جا به جا کردن لباس ها تا یه جاروی اساسی و بخار شور و شستن توالت و ... همه جا رو حسابی تمیز کردم و گرد گیری کردم . بعدش هم رفتم دوش گرفتم و وقتی اومدم بیرون یاشار زنگ زد که ما نزدیکیم و داریم میایم .  

وقتی اومدن براشون میلک شیک کاکائویی درست کردم و بعدش هم بساط بازیشونو راه انداختن و منم دوباره رفتم سر وقت پازل .  

الانم می خوام برم شام رو کم کم حاضر کنم . می خوام یه چیز من در آوردی با قارچ و ژامبون و زیتون و فلفل سبز و شاید گوجه و پنیر پیتزا درست کنم .  

از اینکه خونه تمیزه خیلی حس خوبی دارم !!! اما می دونم یکی دو روز بیشتر دووم نداره !!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مروا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:10 http://mirabelleplum.persianblog.ir

خانومی تند تند اپ می کنی من همش جا می مونم
به سلامتی پس سارا رفت
این ارایشگاه ها همین جورین اصلا گوش نمی دن چی می خوای کاری میکنن که خودشون دوست دارن
تعطیلات خوش بگذره بت گلم

آره دیگه فعلا می خوام تا می شه هر روز آپ کنم
ممنون

لبخند چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

سلام عزیزم
یه سوال داشتم از بخارشو راضی هستی.؟مارکش چیه؟

بخار شور رو اگر برای سرامیک بخوای استفاده کنی فوق العاده عالیه ... یا حتی برای تمیز کردن روی کابینت ها . در مورد فرش هم یه لایه از خاک های روش بر می داره اما مثل شستن نمی شه ... در مورد شیشه و جاهای دیگه هم هنوز امتحان نکردم ...
بخار شورم فلر هست ... شبیه جارو برقیه که راحت حرکت می کنه و خیلی سنگین نیست . هم اینکه لوله اش جدا می شه . هم اینکه وسط کار اگر آب تموم شه می تونی اضافه کنی و حجم آبی که از اول می شه ریخت زیاده ...
برای شما که دارین بچه دار می شین خیلی خوبه حتی می شه وسایل بازی بچه رو با بخارش ضد عفونی کرد .
اون موقع که می خواستم بخرم خیلی تحقیق کردم . این نسبت به قیمتش از همه بهتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد