خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 156

دیروز و امروز خیلی روزهای شلوغی بودن ... دیگه کم کم نزدیک مهر شده و کارهای ما روز به رز بیشتر می شه ... اینقدر این دور روز دوییدم که له و لورده اومدم خونه ... امروز هم هوس پیتزا کردم و خمیر درست کردم گذاشتم تو فر منتظرم تا یکم بمونه بعد مواد پیتزا رو روش بریزم ...  

برای یکشنبه آینده هم دوستای قدیمیمو دعوت کردم دوسال بود بهشون قول داده بودم دعوتشون کنم هی نمی شد !!!  

فردا هم می روم دکتر و جواب آزمایشم رو می گیرم ... فعلا که مشکلم بر طرف شده اما باید درست و حسابی اینبار پیگیری کنم ... مشکل اصلی مربوط به کم کاری تیروئیدم می شه که خیلی بهش بی توجهم .  

یکمی تو کار جدیدم گیج می زنم و هنوز جا نیافتاده برام چه کارهایی اولویتشون بیشتره و باید زودتر انجام بشن ... فعلا که همه با هم خوبن خدا کنه تا آخر سال همینطوری پیش بره ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نسا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 http://purelove.blogsky.com

خانومی مواظب خودت باش
مهمترین چیز توی زندگیت سلامتیته

ایشالا که مهمونی دوستانه کلی خوش بگذره :)

میبوسمت یلدای عزیزم :*

چشم
منم می بوسمت
مواظب خودت و آقای همسرت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد