خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 162

امروز روز خوبی بود برام به کلی کار رسیدم و خدا رو شکر سر حال و پر انرژی بودم ... صبح یاشار 8:30 رفت منم شروع کردم یسری آهنگ قشنگ که دوست داشتم گذاشتم و خونه رو تمیز کردم ... لباسا رو جمع کردم ... آشپزخونه رو تمیز کردم ... بعد کم کم اومدم وب گردی کردم ... بعدش سنتور تمرین کردم ... ساعت 11 شده بود که دیدم هوا حسابی آفتابیه و دلم می خواد برم بیرون ... شال و کلاه کردم رفتم یه چرخی زدم و کلی هم خریدهای ریز میز کردم ... دو تا لاک خریدم برای خودم یکیشون سرخابی و یکیشون هم اکلیل نقره ای ... یه عالمه میوه خریدم . تنوعشون زیاد بود اما تعدادشون کم بود ... مثلا 5 تا دونه نارنگی ... دو تا انار و ... یکم هم کاهو خریدم ... اومدم خونه میوه ها رو شستم و توی ظرف میوه چیدم و گذاشتم روی میز ... کاهو ها رو شستم ... یکمی هویج داشتم اونارم پوست کندم ... با کاهو و گوجه و هویج و لیمو ترش تازه یه سالاد حسابی درست کردم و توی یه مقداری سس زدم ... ناهارم هم که قرمه سبزی بود گرم کردم و برعکس همیشه که تنهایی حال غذا خوردن ندارم سفره پهن کردم ... زدم کانال پرشین فیلم دیدم و ناهار خوردم ... خیلی خوب بود !!!  

بعد یکم دراز کشیدم دیدم خوابم نمی بره رفتم یه دوش گرفتم قبلش هم ناخونامو با همون دو تا لاک جدید لاک زده بودم ... یه پیراهم کوتاه یکی از دوستام برای تولدم خریده بود اونو پوشیدم موهامم موس زدم و فرفری کردم ... بعد هم آرایش کردم و هی از دیدن خودم خوشحالی کردم ...  

اما بازم از یاشار خبری نبود ... حالا هر روز زود زود می اومد ها ... امروز که من پر انرژی ام نیست !!!!  

بعدش یه مقداری ماهی فیله و یکمی میگو  رو سوخاری کردم و گذاشتم توی یخچال تا وقتی یاشار اومد سرخ کنم ... خلاصه که امروز حسابی کدبانوگری کردم ... خودم که راضی اما ... اما دیگه واقعا حوصلم سر رفته در ضمن اینکه همش منتظرم یاشار بیاد تا از اینهمه کدبانوگری باراش تعریف کنم اونم لوسم کنه !!!  

شدیدا به سرم زده برم موهامو کوتاه کوتاه کنم ... یاشار موافقه ... اما خودم همش دو دلم ... انگار دلم نمیاد !!!  

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:10 http://asheghanehayemanoaziztarin.persianblog.ir/

داشتن ی خونه تمیز و ی ظاهر آراسته واقعا به آدم انرژی میده .
ایشالله همیشه همینجوری پر انرژی و شاداب باشی دوستم

آره حسابی ... ممنون دوستم !!!

مرجان شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:39

عزیزززززمممم مرسیییی که بم سر زدی. چقد خوبه که پنجشمبه ها تعطیلی... خوش به حالتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد