خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 166

سلام  

باز هم با تاخیر فراوان  

کلا من امسال خیلی تاخیر دارم همش 

این چند هفته که امتحاناتم شروع شده و تا 7 بهمن هم ادامه داره ...روزهایی که امتحان دارم مرخصی گرفتم و اگر روز قبل هم تعطیل نباشه بازم مرخصی گرفتم . فکر می کنم خیلی نتیجه ی بهتری دارم می گیرم ... اما سختیش اینجاست که ما کلا مرخصی در طول  سال نداریم ... منم گفتم یا از مرخصی سالانه ام کم کنید یا از حقوقم بالاخره من نیاز به این چند روز تعطیل دارم .  

دیروز از بس کتاب خونده بودم شب داشتم از سر درد می مردم ... اصلا دیگه نمی شد چشمامو باز نگه دارم ... خوابم نمیومد ها چشمام خسته بود  

هفته ی پیش تولد مامانم بود و جای همگی خالی رفتیم بوفه گردباد حسابی خوردیم ... اما بعدش فکر کنم چون هوا خیلی سرد بود یاشار حسابی مریض شد فکر کنم از اون آنفلوانزا های جدید گرفته بود ... تن درد شدید و سردرد داشت و حتی اینقدر فشارش پایین بود که قلبش هم درد گرفته بود ... منم خیلی نگران شدم بردمش دکتر نوار قلب گرفت و کلی عکس از ریه و سینوس و ... اما گفت به خاطر فشارشه که خیلی پایینه و سرم زد و کلی هم آمپول زد توش و خدا رو شکر فعلا که حالش خوبه  

چقدر ارزش پولمون پایین اومده من دیگه دارم هر ماه حسابی کم میارم ... اصلا دیگه نمی دونم توی چی باید صرفه جویی کرد ... باز خدا رو شکر امسال جا به جا نشدیم وگرنه باید چند برابر الان اجاره خونه می دادیم ... برادرم داشت این چند وقت دنبال خونه می گشت اینقدر اجاره ها بالا رفته که حد نداره ... حالا پدر خانومش داره خونشونو می سازه و قراره یه طبقه به هر بچه اش بده ... البته اینا هم باید 100 ملیون فکر کنم بدن ... فعلا 60 تاشو دادن تا ببینن بعدش چی می شه  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:48

از کم آوردن تو حساب کتابا نگوووو که دلم خونه

وای خیلی بده هر چی ما دوییم انگار اون سریعتر از ما می دوه !!!

شیرین جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 http://roozanehaye-ma.blogsky.com/

ایشالله امتحانات به خوبی و خوشی تموم میشه .
قیمت ها هم نجومی و با سرعت نور داره بالا میره ، خیلی سخته

اوهوم

جوجو دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:33 http://alahman.blogfa.com

سلام یلدا جونم
امیدوارم امتحانا رو به خوبی بدی
واقعا این و خوب اومدی
ارزشه پول خیلی اومده پایین..منم دیگه نمیدونم باید تو چی صرفه جویی کنم؟!

دیگه صرفه جویی جواب نمی ده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد