خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱۶۹

الان که می نویسم از معدود مواقعیه که بیکارم و می تونم سر کار چیزی بنویسم ... خب از ادامه دفعه پیش بگم که مامانم اومد و برام یه چیزی شبیه کاپشن آورد که البته جنس روش تریکو هست اما بلنده و یک رنگ سبز خیلی خوشرنگ داره که هر وقت می پوشم همه به وجد میان و خیلی گرمه ... برای خانم برادرم هم عین همون اما آبی فیروزه ای آورده ... خیلی قشنگه و خیلی دوستش دارم از بنتون هم گرفته تو حراج ۵۰ درصد  

با بابام هم آشتی کردن و ما جمعه رفتیم خونشون ... برای یاشار هم قهوه جوش آورده از بس هر روز می گه قهوه جوش می خوام ... دو تا داشت اینم شد سومیش  

یکشنبه دوستامونو دعوت کرده بودم ... در واقع یک زوج که آقاهه دوست دوران دانشجویی یاشاره و بعد همزمان با ما ازدواج کردن و خانومش هم تقریبا همسن منه و هر چهار تامون هم رشته ایم و خیلی با هم جور شدیم ... ناهار هم کباب داشتیم و کشک بادمجون و سالاد کلم و بقیه ی مخلفات  

خواهرم هم که قرار بود اسفند بیاد اما هنوز معلوم نیست چون یه کاری بهش پیشنهاد شده که یه جورایی مانع اومدنش می شه ...  

بقیه ی روزها هم معمولی می گذرن ...

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:00 http://fasele12.blogsky.com

به منم سر بزن.خوشحال میشم

آلما پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:52

مبارکه
من از لباسا و کفشای بنتون خیلی خوشم میاد...مبارک باشه

من که خودم نمی خرم از بس که گرون شده !!! اما اینو خیلی دوست دارم

گل نسا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:46

مبارکه سوغاتی خوش رنگت :)
وااااای چقدر دوستای این مدلی داشتن خوبه، میشه یه عمر باهاشون دوستی کرد و باهاشون سفر رفت و. ...

ممنون
آره دوستای خوبین ... اما تا حالا سفر نرفتیم با هم !!!

محبوب چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:12 http://parastoos.blogfa.com/

سلام خیلی خوشم اومد از وبلاگتون دوست عزیز. از خوندن وبلاگ هایی که توش صادقانه و از اتفاقات روزمره زندگیشون مینویسن لذت میبرم. انگار یه جورایی دوست صمیمیت هست که برات از اتفاقات خصوصی زندگیش میگه و آدم حس نزدیکی بهش درست میده. همینطور هم بی پروا و بدون ترس از اینکه مورد قضاوت قرار بگیره. اگه دوست داشتین به وبلاگ من سر بزنید. دوست دارم تبادل نظر کنیم.

bita دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 http://bita70.blogfa.com

slm dashtam tu gooogle migashtam residam inja
fekre khobiye khatere neveshtan
ishala ba shoharetun khoshbakht bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد