خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 174

خب مراسم تولد 5 شنبه و جمعه برگزار شد . یه کایت خیلی گنده هم برادرهای یاشار براش خریدن که بعد از ظهر جمعه رفتیم پارک پردیسان که هوا بره !!! کلی هم کادو گرفته و ... 

خواهرم هم چند روز پیش فارغ التحصیل شد و از پایان نامه اش دفاع کرد . فیلم فارغ التحصیلی اش هم برام فرستاد ... خیلی قشنگ بود .  

احساس می کنم خیلی دچار کمبود وقتم ...  

وضعیت کاریم هم هنوز معلوم نیست !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
... چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

دقت کردی که از همسرت دیگه چیزی نمیگی؟!!
نوشته های اول واقعا پر بود از یاشار و احساسات قشنگ !

هنوزم هست !!! سعی می کنم زیاد ننویسم از اون حس ها نگهشون می دارم برای خودم از نوشتنشون حس مثبتی نمی گیرم !!!

یکی یدونه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

راست میگه اسم وبلاگت خاطرات روزانه ی تو و یاشاره اما داری فقط از خودت میگی همشم از کارت تو مدرسه داری میگی البته درسته که بعد چند سال دیگه مثل دوران عقد احساسات آتشین نیست و فروکش میکنه!!!!

البته که در جواب نفر قبل هم گفتم حس می کنم خیلی از مسایل خصوصی بینمون نوشتن جالب نیست !!! اونهایی که هم که قبلا نوشتم مال گذشته ها بوده ... بعد هم تقریبا توی همه ی پست هام حداقل یک خط از یاشار نوشتم ... از عشقولانه ها ننوشتم اما درباره اش نوشتم ... مثلا همین پست اولش درباره تولد یاشاره دیگه !!!

... شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:06 http://footsteps.blogfa.com

خوشحال میشم یه سر هم به ما بزنی
همه ی مطالبت رو خوندم، اوج مطالبت میدونی کجاست؟!
همون وقتی که همسرت میره سربازی و تو درگیر دوری از اون میشی.

اون بخش سخت ترین قسمتشه و البته زمانی که بیشترین رشد را کردیم !!!

... سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:49 http://footsteps.blogfa.com

دوست دارم بیای به وبلاگم خاطرات ما رو هم بخونی و نظر بدی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد