خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

سفرنامه کیش - مرداد 92 - قسمت اول

همونطور که همتون می دونین ما قرار بود برای دهمین سالگرد عقدمون یه کاری بکنیم اول تصمیم داشتیم همه رو به همون رستورانی که بعد از عقد رفتیم ببریم و تجدید خاطره کنیم ، اما یاشار گفت بهتره برای خودمون یه کاری بکنیم و قرار شد بریم سفر

برای سفر کیش را انتخاب کردیم و بعد از جستجو در باره هتل خوب با توجه به شرایطی که ما در نظر داشتیم ، اینکه به دریا نزدیک باشه هتل شایان را که هتلی 5 ستاره است و طبق نظرسنجی هایی که از دیگران کرده بودم بهترین هتل کیش هست و حتی خیلی ها اونو بهتر از هتل داریوش می دونن ، به عنوان محل اقامتمون انتخاب شد . حالا نوبت به گشتن در مورد تور خوب و با قیمت مناسب بود که به یه عالمه جا زنگ زدم و حتی خواهر یکی از دوستانم آزانس مسافرتی داشت اما برای هتل شایان مناسب ترین قیمت کیش پرواز بود که توی میرداماد و نزدیک اسکان هست . رفت و برگشت با پرواز ماهان و برای 3 شب همراه با صبحانه بوفه نفری 510 هزار تومان شد . بلیط را روز یکشنبه خریدیم و البته به دلیل پر شدن پرواز ماهان برای رفت از کیش ایر استفاده کردیم . پرواز کیش ایر بویینگ بود و پرواز ماهان ایرباس . زمان رفت جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:30 بود و برگشت دوشنبه 14 مرداد ماه ساعت 17

روز قبل یعنی 5 شنبه بیشتر وسایل را جمع کرده بودم و فقط یه سری ریزکاری مونده بود برای صبح جمعه .

قبل از رفتن کلی درباره رستوران ها و مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش جستجو کرده بودم و اطلاعات کسب کرده بودم .

یک نقشه کیش هم بهمون داده بودند و یک حامی کارت که اصلا ازش استفاده نکردیم .

ساعت حدود 11 از خونه راه افتادیم چون شنیده بودم پارکینگ فرودگاه ممکنه شلوغ باشه و ما هم می خواستیم ماشینمون را اونجا بزاریم . زودتر راه افتادیم و می تونم بگم بعد از 15 دقیقه از شرق تهران رسیدیم به فرودگاه و جای پارک خوبی هم پیدا کردیم و رفتیم وارد سالن فرودگاه شدیم .

در مسیر ورود به ترمینال 4 و پارکینگ فرودگاه

به سمت فرودگاه

خیلی زود به فرودگاه رسیدیم یکمی گشتیم و بعد تصمیم گرفتیم بریم کافی شاپ فرودگاه و یه چیزایی بخوریم ، غذا فقط به مسافرها داده می شد اونم با نشان دادن بلیط ، یاشار یه اسپرسو خورد و من هات چاکلت ، مال من که خیلی زیادی شیرین بود اما روی هم رفته بد نبود !!!

دیگه کم کم وقتش بود که بارهامون را تحویل بدیم و کارت پرواز بگیریم ، قبلا به یاشار گفته بودم که به آقایی که کارت پرواز می ده بگه یه جای خوب بغل پنجره بهمون بدن !!! من کلا عاشق دیدن بیرون  از پنجره هواپیما هستم ...

خب اینم از هواپیما...

خداروشکر پرواز به موقع انجام شد و وقتی رسیدیم دمای هوا 36 درجه اعلام شد ولی خیلی شرجی

بارها رو هم نسبتا سریع تحویل دادن و ما به سمت درب خروجی برای پیدا کردن ماشین هتل رفتیم . درست جلوی درب خروجی ماشین هتل شایان بود سوار شدیم و منتظر شدیم تا بقیه هم بیان .

و رفتیم به سمت هتل

در مسیر فرودگاه تا هتل

وقتی وارد هتل شدیم خیلی زود اتاقمون را تحویل گرفتیم فقط به اندازه ی اینکه فرم مخصوص هتل را پر کنیم و شناسنامه هامون را تحویل بدیم .

اتاقمون شماره 109 و طبقه اول بود و رو به دریا ... منظره ی فوق العاده ای داشت . عکس اتاق را براتون می زارم چون خودم قبل از رفتن هر چی دنبال عکس های هتل شایان گشتم همش عکس های قدیمی هتل بود و با توجه به اینکه سمت غربی هتل بازسازی شده و همه چیز نو به روز شده خیلی با اون عکس ها متفاوت بود .

منظره ای که از توی اتاق و از پشت شیشه می دیدیم ...

صبح ها که بیدار می شدیم وقتی پرده را کنار می زدیم واقعا یک بهشت جلومون بود ...

منظره ای که از بالکن اتاق دیده می شد !!!

مهسا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:03 http://khodayabebin.blogfa.com

hاوممممممممممممم
دلم خواست

ناهید کوچولووو سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:15

چه خوب ؛ ما هم با عکس ها همسفرتون میشیم و لذت می بریم .

چه خوب منم خیلی خوشحال می شم همراهم باشین !!!

گل نسا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:35

تو فکرم سفر به کیش هست

تو آب و هوای خنک تر برین بیشتر بهتون خوش می گذره

ابان جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://abanam.blogfa.com

سلام من تا بحال کیش نرفتم ولی خیلی جالب نوشتید وعکس گذاشتید ..
دلمان کیش خواست

ایشالله که به زودی می رین !!!

مهسا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:39

سلام یلدا جان سفرنامه ای که نوشتی واقعا خیلی خیلی...........جالب بود.10سالگرد عقدتون مبارک. ببخشید اگه میشه عکسای بیشتری ازهتل شایان بگذارید اطلاعات بیشتری درباره ی هتل بدید خیلی ممنون میشم.

سلام خوشحالم که خوشتون اومده ... من اطلاعات بیشتری ندارم اما اگه چیز خاصی مد نظرتونه بپرسین !!!

مینا دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:52

شما که فقط تبلیغ هتل شایان رو کردی!!!
نه از تفریحاتتون نوشتین نه از رستوران نه از ورزش های آبی نه از شهر زیر زمینی نه از دوچرخه سواری نه از خرید نه از پارک پرندگان و دلفینا ...!!!

خب ما به هیچ کدوم از اینایی که شما گفتی سر نزدیم ... من سفرنامه ی خودمو نوشتم ... توضیح راجع به تفریحات کیش ننوشتم که !!! تازه از دوچرخه سواری نوشتم ... چون رفتیم ... از رستورانایی که رفتیم هم نوشتم ... اما نه خریدی کردیم ... نه پارک پرندگان و دلفین ها رفتیم و نه ورزش آبی و نه شهر زیر زمینی