خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 189

سلام دوباره 

چقدر من این روزا سوال و حرف دارم تو سرم 

تصمیم گرفته بودم که فوق پیام نور شرکت کنم ... کتاب هاشو از نمایشگاه کتاب خریده بودم و منتظر وقت ثبت نام بودم ... تا اعلام شد هم سریع ثبت نام کردم و برنامه ریزی کردم و شروع کردم به در خوندن ...

چند وقت پیش سر همون قضیه ی خونه ی مامانم اینها احساس کردم شاید الان به صلاح نباشه که ادامه بدم ... یه سر قضیه مسایل مالیه ... که همینجوری هم هر ماه به سختی به پایان می رسه ... یه سرش هم اینه که حالا به فرض که فوق هم گرفتم آیا ارزش این سختی ها را داره یا نه ...

حالا شما دوستانی  که فوق خوندین  ... آیا ارزشش را داشت ؟   به نظرتون کدوم مسیر را برم ... به تلاشم ادامه بدم یا بی خیالش بشم ؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
امین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:41 http://over.blogsky.com

سلام وبتون قشنگه
قالبش هم جالبه
بیشتر از اون فونتش به دلم نشست
اسم فونت وبتون چیه
یعنی اسم فونت قبلی رو تغغیر که دادید از توی قالب وبلاگ
به چی تغییرش دادید میشه به منم بگید لطفا

چرا که نه ... اسم فونت B traffic هست ... توی قسمت ویرایش قالب اسم فونت را عوض کردم ... خودم هم خیلی دوستش دارم .

نی نی سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:34

به نظر من ادامه بده...تحصیل ارزش همه چیو داره......من با اینکه واقعا از درس زده شدم ولی تو فکر ارشدم...

یاشار که خیلی تشویقم می کنه اما یکی از نگرانی های اصلیم خود یاشاره که بعدها نگه تو رفتی درستو ادامه دادی اما شرایط برای من فراهم نبود !!!

ستاره دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:41 http://sayearamesh.blogfa.com

سلام عزیزم
از سبک نوشتنت واقعا لذت بردم ساده و صمیمی
من خودم ارشدم و چند وقت دیگه دفاع میکنم .. باید ببینی رشته ات چیه؟ شغلت ؟ و اینکه این ارشد خوندن مزایاتو تغییر میده یا موقعیت بهتری و برات فراهم میکنه یا نه؟
من ک ب شدت پشیمونم چون خیلی بهم سخت گذشت تو خوندن و هنوزم ازش بهره ای نبردم فقط بخاطر خوندن ارشد کارم و از دست دادم
ب مم سر بزن
خوشحال میشم بهت کمک کنم اگه سوالی داشتی

ممنون از لطفت
منم دارم فکر می کنم که ارزششو داره یا نه ...
بهت سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد