خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 191

این هفته تعطیلی همگانی داشتیم ... یعنی کل مدرسه تعطیل بود ... اما شنبه برای یک کار اداری و در واقع قراردادهای همکاران که یکمی نقص داشت رفتم مدرسه ... بعدش دوباره امروز برای یک کار دیگه که فوری بود رفتم مدرسه ... فردا باید برم یه مدرسه ی دیگه که قراره امسال یک روز برم اونجا برای طرح درس نویسی و ... 

خلاصه که تعطیل واقعی نبود و البته من هم خوشحال بودم چون اصلا برنامه خاصی برای این تعطیلات نداشتم و بیشتر حوصله ام سر می رفت ...

ذیروز یاشار رفت با صاحبخونه صحبت کرد برای سال آینده ... دو سال گذشته خیلی کم اضافه کرده بودند اما امسال یهو زیاد گفت ... البته از زنش می ترسه ... همینم بیچاره با ترس و لرز گفت ... خانومش با من خیلی خوبه می گه برای اینا هیچی اضافه نکن اون واحد مال منه !!! اما خلاصه با یاشار صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اضافه کنیم ... همین الان هم اجارمون نسبت به این منطقه و این خونه خیلی کمه ... اون بیچاره ها هم گناه دارن ... پیرمرد و پیر زنن کلی هم قسط ساخت این خونه رو می دن !!! به قول یاشار هم بزار راضی باشه وگرنه ما هم اون پول از گلومون پایین نمی ره 

نظرات 4 + ارسال نظر
sep!deh سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:39 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ...

چه صاحبخونه خوبی دارید!

صاحبخونه ما برعسکه، هر چی میخواد راه بیاد خانومش نمیذاره!

بعضی از زنها فتنه هستند ...

اینقدر ما خونه عوض کردیم که اینا واقعا در مقابلشون خیلی خوبن ... اما خب امسال شوکه شدیم از مقدار افزایش

گل نسا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:03

دوستم یلدا جون،
امیدوارم خوب باشی و ایام به کامت باشه .
این که خونتون رو عوض نمیکنید خیلی خوبه! چون که دیگه اسباب کشی ندارید!!!! خیلی خوبه این قسمتش :))
ایشالا که سال بعد بتونید به خونه خودتون اسباب کشی کنید :)
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شاد و سلامت باشی دوستم
بوووووووووس :*

ممنون دوستم

کارنستان شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:00

سلام
اگه کارت پستالی مد نظرتونه
اگه برای هدیه به دوست وهمسر کارتی مد نظرتونه
اگه نوشته متحرک برای تولد مد نظرتونه
اگه میخواین عکستون کادر وزیبا بشه
اگه عکس فرزندتونو دوس دارین زیبا بشه
برای سفارش به این سایت مراجعه کنید
www.cartestan.ir

Sara دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:20

یلدا جون من عاشق نوشته هاتم، واقعاً تحسین میکنمت، خیلى دختر خوب با اراده و با تحمل وظرفیت بالا هستى، خیلى هم مدبر، من وبلاکت رو بوک مارک کردم و هر از کاهى بهت سر میزنم و از نوشته هات لذت میبرم، به نوشتن ادامه بده، قلم شیوا و دوستانه اى دارى

ممنونم سارا جان ... چشم ادامه می دم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد