خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 199

جواب آزمایشاتمون را گرفتیم ... یاشار خدا رو شکر مشکل خاصی نداشت جز چربیش که در مرز بالا بودن قرار داشت ... من اما کم کاری تیرویید داشتم نسبتا زیاد و یکمی آهنم کم بود ... بعد از دو هفته هم تونستم وقت دکتر غدد بگیرم که بهم قرص داد که روزی یه نصفه بخورم و فعلا هم برای بارداری اقدام نکنم تا وضعیت تثبیت بشه !!!

کار من و یاشار هم که کماکان به همون شکل قبلی در جریانه و یه جورایی دارم وارد فاز روزمرگی می شم ... اصلا من اگه سرم خیلی زیادی شلوغ نباشه بدتره و زودتر دچار روزمره گی می شم ... 

چنج شنبه رفتم برای خودم یه سری لباس گرفتم یه کاپشن که مدت ها بود لازم داشتم و دو تا سارافون برای مدرسه و البته همشون را تقریبا ارزون گرفتم 

زیاده عرضی نیست ... تا بعد !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:13

خاطرات قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد