خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 216

دوشنبه و سه شنبه یکسره انقباض رحم داشتم 4 دقیقه یکبار... 5 دقیقه یکبار ... حسابی کلافم کرده بود ... البته سه چهار هفته ای هست اینطوریم ... سه شنبه وقت دکتر داشتم ... تا رفتم تو مطب انقباض شروع شد و به دکتر نشون دادم ... گفت سریع بخواب ببینم ... جواب سونو رو هم بهش داده بود ... اومد دست زد به شکمم که حسابی سفت شده بود ... بعد گفت باید معاینه ات کنم ... تا من آماده بشم جواب سونو رو هم خوند ... اومد معاینه کرد و گفت دهانه ی رحمت باز نیست اصلا اما اگر همینطوری ادامه پیدا کنه انقباض ها باید بستری بشی و داروی تزریقی بگیری ... قرار شد فعلا یه چند روزی حسابی استراحت کنم و دراز بکشم و مایعات بخورم اگه بهتر شد که هیچ اما اگه فرقی نکرد دوباره زودتر برم پیشش تا نامه ی بستری بده ... خلاصه که از اون روز همش در حال استراحتم ... با استراحت کمی بهتر شده اما اینقدر استرسم زیاد شده و مدام در حال اندازه گیری زمان بین انقباض ها هستم که فکر کنم خودم دارم اوضاع رو بدتر می کنم ... 

امروز صبح که بیدار شم دوباره انقباض های تند تند و پشت سر هم شروع شد ... دوباره مجبور شدم صبحانه بخورم و دراز بکشم ... این فسقلی هم از چند روز پیش هی زیر دلم وول می خوره و بیشتر نگرانم می کنه 

خلاصه که دارم مقاومت می کنم که نرم دکتر و نرم بیمارستان ... اما نمی دونم چی پیش میاد ... دعا کنید لطفا برامون ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
دندون یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

ایشالا که خیره عزیزم... همین که بچه تکون میخوره خوبه... اما بابت انقباضا مهمه ... استراحت کن و سعی کن با دیدن فیلم های رومانتیک و رویای هم ذهنتو منحرف کنی از استرس و هم خودت رو آروم کنی... فقط استراحت کن.. اگه میتونی به کسی که باهاش صمیمی بگو بیاد پیشت تا آرامشت بیشتر بشه...

دارم سعی می کنم به شرایط عادت کنم

سارمونلا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:50

انشاالله که خیره عزیزم.ما که تجربه نداریم ولی ایشاالله که چیزی نیست.مواظب خودت باش

ان شا الله

yalda چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 http://deltangihaye-yalda.mihanblog.com

سلام یلدا جان امیدوارم نی نی سالم و سرحال و تپلی باشه . مواظبش باش هم اسم جون
بهم سر بزن
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد