خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 223

امروز پسرک 1 ماهه شد ... چه زود گذشت ... و چه سخت ...

و دیروز عاشقی ما 15 ساله شد ...امسال اما  یه میوه ی خوشمزه هم داریم 

نظرات 8 + ارسال نظر
گل نسا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:56

یلدا جوووووونم
تبریکات فراااااااااوااااان

ممنوووووووون
ایشالله زود زود از شما بشنویم

دختر رهگذر دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 19:43 http://rahgozar366.blogfa.com

سلام.تو وب گردی هام ب وبت برخوردم.ی سیری در آرشیوت کردم،خوب بود.
فقط نفهمیدم شماکه 6 ساله ازدواج کردی میگی عشقتون 15 ساله شد.بعدم بهت غبطه خوردم مطالب. هست،وبلاگ 8 ساله منو بلاکفا بلعید
بهت یرمیزنم حتما.لینکت میکنم

سلام
ما الان دیگه 12 ساله که ازدواج کردیم ... 3 سال قبلش هم با هم دوست بودیم و همراه
برای وبلاگت هم متاسفم ... امیدوارم زودتر درست شه

فاطمه. 18.روزشماره روزها تارسیدن چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:43

واااااااااایییییییییییییییی
خیلی قشنگه.
منکه کلی کیف میکنم .
ایشالا تاابد باهم خوشبخت باشین.
هردفه وبتون میام ذوقمرگ میشم بخدا

الناز شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 http://bidadeeshgh.blogsky.com

وای عزیزم مامان شدنتو تبریک میگم. من نمیدونم چرا ولی وقتی نوشته هاتو خوندم فهمیدم خیلی از اتاق عمل میترسم...خودشم من زود استرس میگم.

ممنون
نه اصلا ترس نداشت ... همه خیلی خوب و مهربون بودن

سارمونلا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:16

وایییییی چه زود گذشت.ایشاالله دامادیش

اوهوم ... خیلی زود

لبخند دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:04

مبارک باشه عزیزم

گل سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:59

الهی که کنار میوه تون همیشه شاد و سلامت باشید!

ممنون

دندون شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03

دارم دق میکنم که بیای بنویسی... من منتظرم خیلی...

آخه چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد