خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 231

برای خرید وسایلش که رفته بودیم به بابا گفتم کالسکه نمی خوایم . چون طبقه چهارم هستیم و سخته ... بعد آغوشی گرفتم و فکر کردم حالا حالا ها می شه ازش استفاده کرد ... اما خدا رو شکر و خدارو هزاران بار شکر از ماه دوم پسرک هی تپل و تپل تر شد و نمودارها را در نوردید و من کم کم  تو بغل کردنش کم آوردم ... 

این شد که جمعه باز با بابا و مامانم رفتیم بهار و براش کالسکه و چند دست لباس گرفتن ... خوبیه یکی یدونه بودن همیناست دیگه ... 

حالا از شنبه عصر ها که هوا کمی خنک تر می شه می بریمش گردش با کالسکه ... وقتی می خواستیم بگیریم می ترسیدم که نکنه توش نشینه چون اصولا خیلی ادا و اطوار داره و همش می خواد تو بغل من باشه ... اما کلی کیف می کنه و لم می ده و آدما رو نگاه می کنه ... گاهی هم بیسکوییت می خوره و از خودش صداهای جور واجور در میاره 


نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی رها شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:41

جوجه منم نوه یکی یه دونه اس و میدونم چقدر مزیت دارهههههه...
منم همش فکر می کنم که تو کالسکه میشینه بعدها یا نه

اگه از اول عادت کنه می شینه

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:06

سلام .نی نی دار شدی؟عزیزززززززززززززم.زنده باشه ان شاالله
میبینم گل پسر از دختر کوچولوی من کوچولوتره.خوبی؟نی نی داری خوبه؟خوش می گذره ؟دلم برات تنگ شده بود

سلام ... بببببللللههه ....
منم دلم تنگ شده برات . دیگه نمی نویسی ؟!!!

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:24

دنیای وبلاگستون یه جوری شده .منم باید بیام اینستا...دله منم برات تنگ شده.چه خوبه که می نویسی...

الیس سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:57

سلام. من متاسفانه وبم حذف شده. میتونم اینستاتو داشته باشم؟
@sadathosseini1360

بله . حتما ... khaterestoon
خوش حال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد