خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

بازی عادت های نا متعارف

آخرش منم بعد از کلی فکر کردن دارم وارد این بازی می شم . ...  

۱- کافی یکی فقط یک بار روز تولد یا سالگرد ازدواجشو به من بگه دیگه تا آخر عمر یادم می مونه . کلا تقویم تاریخم .   

۲- عاشق نورم . خونمون باید همیشه روشن و پر نور باشه .  زمستونا افسردگی میگیرم از بس همش هوا ابریه و زود تاریک می شه !!!   

  

۳- وقتی هوا ابری و بارونیه دل منم بارونی می شه !!! اصلا هوای بارونی و برفی رو دوست ندارم . 

۴- منم مثل آلما جون اصلا تشخیص نمی دم که کی چاق شده کی لاغر شده . کلا خیلی تغییرات آدم ها را متوجه نمی شم مگر اینکه خیلی زیاد باشه !!!   

۵- زیادی قانعم . هر چی بشه و هر کی هر کاری که بکنه من راضیم . کلا سعی می کنم زیاد خودمو ناراحت چیزی نکنم . همه چیز را همونجور که هست قبول می کنم .( گاهی وقتا دوستام بهم می گن می شه بگی چی تو رو عصبانی می کنه !!! )   

 

 

...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 http://lanuit.blogfa.com

اون آخری که خیلی خوبه!

سیندخت چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 http://sindokhtane.blogfa.com

در گزینه یک و دو به هم شبیهیم!

آلما چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19

ولی من عاشق روزای ابری و بارونیم. در مورد شماره ۲ که خونه باید روشن باشه باهات هم عقیده ام

مرجان چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:03

خوبه! خوش به حالت ( آخری رو میگم)

لیندا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:14 http://www.yaldanight.blogfa.com

تموم آرشیوتو خوندم .
چه جریانایی داشتینااااااا .
مورد آخری هم که بهش اشاره کردی در مورد اینکه عصبانی نمی شی خیلی خوبه .
خوش به حالت .
خوشحال هم شدم به من سر زدی .
راستی من اسم یلدا رو خیلی دوس دارم . اگه روزی خدا بهم دختر بده اسمشو میزارم یلدا
روزی هم که عقد کردیم شب یلدا بود

سانیا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:08 http://banuye.blogsky.com/

مورد آخری تضمین کننده راحتی و آسایش است....یلدا جونم خوش به حال یاشار خان پس...

سانیا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:10

واوووووو آخری معرکه اس
خوش به حالت ناناز خانوم

آلما شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:24

کجایی خانمی؟

هستم .
همینجا !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد