خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

شروع ترم جدید ... ( البته در مدرسه نه دانشگاه !!! )

سلام دوستای خوبم   

از امروز دوباره ساعت ۳:۱۵ تعطیل می شیم . آخه ما توی یکی دو هفته ای که بچه ها امتحان دارند زودتر تعطیل می شیم . یعنی تقریبا هر وقت کارمون تموم بشه و امتحان هم تموم شده باشه میایم خونه و از امروز ترم جدید شروع شد و ساعت کاریمون به روال قبل برگشت . کار زیادی هم هنوز ندارم و خیلی حوصله ام سر رفت . اصلا زمان نمی گذشت ...   

کلی اتاق تکونی کردم کمدهاموکه پر از کاغذ و خودکار و چیزهای بدرد نخور دیگه شده بود مرتب کردم . کاغذهای باطله رو دور ریختم . کابل های کامپیوترهامو که به هم گره خورده بودن مرتب کردم و ...   

دیروز هم که آخرین روز زود تعطیل شدنمون بود بعد از مدرسه با خواهرم رفتیم بیرون گشتیم .  

 برام به عنوان کادوی تولد یه روسری بافتنی سه گوش خرید که خیلی دوستش دارم .  

برادرم و خانومش هم کم کم دارند کارهاشونو می کنن که برن سر خونه زندگیشون . چند روز پیش خونه شونو گرفته بودن و مبل ها و تخت شونو برده بودن البته با فرش ها و ... فقط وسایل بزرگ آشپزخانه مونه .   

بعد به ما زنگ زدن که نمی یاین خونمونو ببینین . ( بچه ها ذوق دارند خب ) . خونشون دو سه تا کوچه با ما فاصله داره و خیلی خوب شد که نزدیکن .   

خلاصه ما هم گفتیم باشه و من یک کادوی کوچولو براشون خریدم به عنوان یادگار از اولین باری که ما اولین خونشون رفتیم .    

روبان و کاغذ کادو هم خریدم و خوشکلش کردم .    

اینم عکس کادویی که درست کردم ...   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدش هم کلی ذوق داشتن که به ما شام بدن هر چی گفتیم حالا بعدا بازهم میایم گوششون بدهکار نبود که نبود ...   

آخی یاد اون روزهای خودمون افتادم . چقدر ذوق دارن که می رن خونه ی خودشون . از همین الان شب ها هم خونه ی خودشون می خوابن . خونه ی بدون پرده . ولی همونش هم آرامش داره ها !!!!!  

اونهایی که رفتن خونه ی خودشون می فهمن من چی میگم !!!!!!!!  

 

از روزی که امتحانام تموم شده کلی کارهایی که دوست داشتم انجام دادم و شاد شدم !!!!  

کلی هم بازی کردم ( بازی های کامپیوتری ) !!!!!  

 

اینقدر دیشب بازی کردم که چشمم قرمز قرمز شده بود !!!! امروز می خوام یکمی به چشمام استراحت بدم . اگه یلدا کوچولوی شیطون درونم بذاره !!!! 

 

مواظب خودتون باشین مهربونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مابرای هم/مریم پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:30 http://mabarayeham.blogfa.com

از اتاق تکونی نگو که دلم خونهههههه
خونه داداشیت مبارک
بازی رو هستم

محیا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:14

خوشبخت باشن الهی
چه کادوی نازی
تولدت مبارک خانومی

پرنده خانوم شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:43

آخیییییییییییییییییییی
چه حس خوبیییییییییییییییییییییییییییییی
خونه عشقشون مبارکه:)
چه کادوی خوشگلی
چه روبان خوشرنگی
دستت درد نکنه:*
:))))))))))))))))))))
بازی کامپیوتری:))))))))))))))))
ای یلدای کوچولوی شیطون:*

بادوم یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 http://www.almondandhazelnut.blogfa.com

یلدا جونم خیلی با سلیقه ای
کادوت خیلی قشنگ شده
مخصوصا رنگ سفید کاغذش با رنگ قرمز روبانش خیلی هماهنگی داره

می می دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:32

بلا نگفتی توش چی بودا؟؟
مبارک هدیت باشه عزیزم.
خدا کنه داداش کوچیکه منم زودتر سرو سامون بگیره که دل منم یه خورده آروم بشه واسش

توش یه ظرف سیلور بود . کشکول مانند !!!!!!
ایشالله داداش تو هم زودی میره سر ونه زندگیش !!!!!!

پریناز دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:46 http://zendegiemanto.blogfa.com

سلام اون وبم پرید نمی دونم چش شد این ادرس جدیدمه

آخ جون !!!!!!
نمی دونی چقدر ناراحت شدم دیدم وبت پریده !!!!!!!

پرنده خانوم سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:37

یلدا جونییییییییییی
امتحانای منم تموم شد
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
:)))))))
:*

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سانیا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:11

وای عزیزم این کادو بیرونش این قدر قشنگه توش چقدر قشنگه
فدای اون چشمای خوشگلت برم حسابی بازی کردیا یلدایی

مهران سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:42 http://mehran-71.blogfa.com

مدرسه هم تازگیا زیادی اطواری شده
عجیبه ها

یاشار دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 http://yasharjalilivand.blogfa.com

سلام
جالبه!!!

پریسا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:29 http://boooooooooose.blogfa.com

سلام دوست عزیزم خیلی از وبلاگت خوشم اومده من خیلی کم پیش می یاد بشینم یه وبلاگو همشو بخونم ولی ماله شما رو همه رو خوندم عالی نوشتی عزیزم امیدوارم همیشه همین جوری خوشبخت باشد عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد