خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱

امروز خیلی خسته شدم . گفته بودم که جلسه داشتیم ۴ ساعت تمام یکسره حرف زدند و البته مابینش پذیرایی هم کردند !!!! 

وقتی رفتم مدرسه ساعت ۱ بود . سرم هم بشدت درد می کرد و هنوز هم درد می کنه !!! یه فکری به سرم زده اونم اینه که فردا به بهونه ی مریضی نرم سرکار !!!!!!!!!! 

نظرتون چیه !!! همسر محترم این فکرو انداخته تو کلم .  

خلاصه که تصمیم دارم فردا نرم سر کار و صبح زنگ بزنم بگم که حالم بده ... واقعا برای چی هر روز باید برم سر کار همه ی همکارام ماهی چند بار به بهونه های مختلف نمیان فقط من خلم که هر روز می رم و فکر می کنم اگه نرم مدرسه کن فیکون می شه !!!! به نظرم باید یکمی از این ایده آل گرایی بیرون بیام .  

امشب می خوام برم خونه ی مامانم آخه فردا روز پرستاره و مامان من هم درسته که توی بیمارستان کار نمی کرد ولی خب رشته اش پرستاری بوده و الان هم فوریت های پزشکی تدریس می کنه !!!!  

به آقای همسر گفته ام که گل بخره برای مامانم !!!!  

خیلی خوشحالم که همسرم باهام همراهه و غم و غصه هامو کم می کنه !!!!!!!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده خانوم دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:03 http://purelove.blogsky.com

آررررررره بابا بپیچون فردارو
منم پایه ام
چقدر خوب:)

پیچوندمشون ... خیلی کیف داره!!!!

محیا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

حالا لطفا بیا بگو امروز که مدرسه نرفتی توی خونه چی کارا می کنی

چشم محیا جونم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد