خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 68

پنج شنبه صبح یهو به سرم زد که از این کار و زندگی و درس و ... دل بکنیم و فرار کنیم به دل طبیعت ... برادرم و خانومش شمال بودند و ما هم بعد از ظهر پنج شنبه بعد از اینکه کلاسم تموم شد راه افتادیم به سمت دریا  

جاده بسیار شلوغ بود از هراز رفتیم ولی انگار چالوس خلوت تر بود ... 4 راه افتادیم و 1.5 شب رسیدیم .  

اما دریا خیلی خوب بود ... هوا خیلی خنک و عالی بود ... من عاشق دریام ... عاشق اینکه ساعت ها بشینم و تماشاش کنم .   

جمعه از صبح رفتیم دریا و بعدش نمک آبرود اونجا ناهارمونو خوردیم و دوباره رفتیم دریا ...  

شنبه اما وقت برگشت بود ... صبح رفتیم دریا ... جای سو.زن انداختن نبود و یاشار هم که از شلوغی بدش میاد ... اما ما دو تا که تنها نبودیم باید با جمع همونجا می موندیم ... قرار بود ظهر برگردیم خونه و یکمی بخوابیم و راه بیافتیم ... اونا ساعت 3 راه افتادن و ما موندیم ... یکمی خرید کردیم و بعد رفتیم یه ساحل خلوت تر ... یاشار دلش شنا می خواست ... رفت تو آب و یه یه ساعتی شنا کرد ... من اما دل تو دلم نبود ... شناش خیلی عالیه اما دریا هم خیلی نامرده ... می ترسیدم... وقتایی که نزدیکم بود از دیدن دریا لذت می بردم و وقتایی که دور بود می ترسیدم ... روی هم رفته خیلی خوب و عالی بود ... برگشت هم ترافیک بود زیاد اما اینبار هم ما از هراز برگشتیم و برادرم از چالوس و اونا دیرتراز ما رسیدن ...   

یکشنبه تا ظهر خوابیدیم و باز هم خوابم می اومد ...  

خوشحالم از اینکه همه چیزو یهو ول کردم و رفتم ... درس دارم یه عالمه و باید خونمونو تا آخر ماه عوض  کنیم ...  

من نمی دونم چه جوری می شه که بعضی ها صابخونه های خوب گیرشون میاد ... کاش یکیش هم گیر ما بیاد ...  

قیمت خونه خیلی بالا رفته با اونکه ما می خوایم 150 تا 200 تومان به اجاره خونمون اضافه کنیم اما باز هم پیدا نمی شه !!!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55

سلام عزیزم
خوبی؟!
وایی چه خوب که زدین به دله طبیعت...ولی برای من بدترین تعطیلات عمرم بود!
وایی جا به جااییی!ما که امسال رهایی پیدا کردیم از جا به جایی!
ان شاالله که یه خونه خوب پیدا کنید!
اره با این که قیمته خرید خونه بالا نیست اما قیمت اجاره ها ۱۰ برابر شده!

سمانه چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام عزیزم.همیشه به گردش و مسافرت.خوب کاری کردی رفتی و استراحت کردی.خوشحالم که خوش گذشته.ایشاالله یه خونه خوب با صاحبخونه خوب براتون پیدا بشه و ایشاالله به زودی زود خودتون صاحبخونه بشین

شکلات چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 http://mamasho.persianblog.ir

منم شمال بودم

سعیده پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:34 http://saideh-hosein.blogfa.com

همیشه به مسافرت
من بی نهایت از دریا می ترسم.
امیدوارم خونه دل خواهتون رو پیدا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد