خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 74

ریحونام حالشون خوبه ... دیگه کلیشون از خاک در اومدن ... اما هنوز از جعفری هام خبری نیست .

نظرات 7 + ارسال نظر
محیا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:37

این سبزیکاری و گل کاری جزو قشنگترین کاراست

آره موافقم قبلا ها که باغچه داشتیم آفتابگردون کاشته بودم و خیلی دوستش داشتم .

مهزاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00

سلام، خوبین؟ گلدوناتون خوبن؟
منم بعد از خوندن اینجا جو گیر شدمو گلدون خریدم+بذر ریحان و جعفری و فلفل.
میخواستم بپرسم چطوری بکارمشون و چه خاکی استفاده کنم؟
ممنون میشم کمکم کنی

یه بار تو کامنتای پست قبل برای آلما توضیح دادم بخون اگه بازم مشکلی بود بگو تا توضیح بدم ... من از همون فروشگاه یه خاکی گرفتم که هم خاک برگ داره ... هم کود داره و هم خاک جنگل !!!! فکر کنم از گلفروشی ها یا جاهایی که بذر می فروشن بپرسی خودشون بهت بگن !!!!

شکلات چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://mamasho.persianblog.ir

آهای جعفری ها کجاییید؟پس چرا نمی آییید؟

هنوزم که هنوزه خبری ازشون نیست !!!!!!!

hasti&Mohamad چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://sweetheart1371.blogfa.com/

نگاه کن!
آن دور دستها ...
یکی تنها به انتظارت ایستاده
لبخندی عاشقانه را !
دستی برایش تکان بده
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش

بادوم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:13 http://almondandhazelnut.blogfa.com

سلا یلدا جونم
واااای چقدر من نبودم مطلب نوشتی
همه رو خوندم
چه کار قشنگی کردی با سبزی کاری
خیلی هوس کردم منم بکارم
در مورد اون مطلبم که نظر خواسته بودی من فکر میکنم خیلی بستگی به خودت داره
کامژیوتر چیز واقعا خوبیه فقط آیا خیلی بش احتیاج داری؟ و اگه بخری خیلی می تونی ازش استفاده کنی؟
اگه خیلی کارت رو راه می اندازه بخر ولی اگه فعلا احتیاج ضروری نداری به نظرم همون نیم ست رو بخر
باز نظر خودت شرطه عزیزم

تو هم بکار خیلی به آدم روحیه می ده ...

ناردونه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:08 http://naardane.blogfa.com

عزیزم سلام .منم از آشناییتون خیلی خوشبختم..خب عروسی ما ۲۱مرداد ۸۶ بوده و البته از سال ۸۲ با همیمیه چیزی هم که من پیدا کردم اینکه هم رشته ایم منم نرم افزار خوندم.در مورد انتخاب با ۱۳۰۰ بستگی داره ولی منم با حقوقم فقریبا ۱سال پیش یه لپ تاپ خریدم که از تصمیمم خیلی راضیم چون خیلی باهاش حال میکنم طلا رو همیشه میشه خرید البته این سلیقه منه.در مورد آرزوها و این مشکلاتی که مال جووناس از خدا بخواه و ملکه ذهنت کن و تلاش کن خدا کمک میده.آرزوهایت را برآورد او که آسمان را برای خندیدن غنچه ای میگریاند..قربانت دوست تو

چه جال یه شباهن دیگه !!!!
ما هم از سال 79 با همیم و بالاخره 12 مرداد 82 عقد کردیم و 22 مرداد 83 عروسی !!!
منم به این ملکه ی ذهن کردن و فکر کردن درباره ی خواسته ها اعتقادد دارم !!!

ناردونه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:04 http://naardane.blogfa.com

راستی لینکت کردم

منم همون روز که وبلاگتو دیدم لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد