خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 78

بالاخره تعطیلات دو هفته ای من شروع شد !!! 

دیروز صبح هم خواهرم اومد ... از صبح رفتیم خونه ی مامان و بابام تا شب بعد از افطار که برای خواهر و برادرم تولد گرفتیم و بعدش اومدیم خونه ... خیلی خسته شدم به خصوص که همه روزه بودن واعصاب نداشتن و نمی شد چیزی خورد  .  

می خواستم چند روز اول تعطیلاتم و برم اونجا اما با اون اوضاعی که دیروز بود خونه ی خودم بمونم راحت ترم !!!! 

کلا بهم خیلی خوش نگذشت !!!  

خواهرم برام یه کیف زارا آورد ... برای یاشار هم یه تی شرت پاییزه !!!  

یسری هم خرت و پرت و پنیر و سوپ و ...  

چند روز پیش هشتمین سالگرد عقدمون بود ... ماه رمضون بود و نمی شد کار خاصی کرد اما با هم خوش گذروندیم !!!  

و فکر کردیم که چقدر این هشت سال زود گذشته !!! 

پنج شنبه این هفته هم قراره همه بیان خونه ی ما افطاری !!!   

مامان و بابام و خواهرم هنوز این خونه ی جدیدمونو ندیدن ... در ضمن اینکه شنبه اش هم هفتمین سالگرد ازدواجمونه ... 

مامانم گفت چی می خوای برات بخرم !!!! فکر کردم در حال حاضر فقط بخار شور ندارم ...  

خلاصه که کلی کارای مختلف در سر دارم برای این دو هفته تعطیلی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
شکلات شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:39 http://mamasho.persianblog.ir

مبارک باشد....

محیا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

تبریک برای همه چی
برای تعطیلات
برای سالگرد
برای تولد شناسنامه ایت
برای اومدن خواهرت
و مهمتر از همه برای دور هم بودنها
به قول دوست قدیمی ام: تا همیشه پایدار و روزهایت تا همیشه غرق نور و روشنی باد

ممنون محیای عزیزم

ریمیک دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 http://del-neveshteha.blogsky.com

یلدا جونم ... نظرت رو تازه دیدم من خیلی کم به وبلاگ خودم سر می زنم اما حداقل روزی یک بار (گاهی ۲ تا ۳ بار ) به تو سر می زنم ...
من که می گم ما خیلی شبیه هستیم ... اسم واقعی ام هم ریما هست . ریمیک اسمی هست که خاله هام تو بچگی باهاش صدام می زدند.

سمانه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

مبارکهههههههههههههه
خوش به حالت بابت تعطیلات.......

ایشالله قسمت شما هم بشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد