خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

!!!Happy 7th anniversary

امروز هفتمین سالگرد ازدواجمونه !!!  

5 شنبه خانواده ی خودم افطاری بودن و مامان و بابام بهم یه مقداری پول هدیه دادن که باهاش بخار شور بخرم ... البته این هم هدیه سالگرد ازدواجمون بود و هم هدیه ی خونه ی جدیدمون . 

همه چیز به خوبی برگزار شد  

دیروز هم مادر شوهرم در کمال ناباوری بهم اس ام اس داد و تبریک گفت !!! واقعا نمی فهمم چی شده کلا مهربون شده ... البته بدجنسی هاش هم سرجاشه ولی چون الان ما وضع مالیمون رو به بهبوده فعلا اونم بوی پول شنیده با ما خوبه !!!  

توی افطاری از ریحونای خودم چیدم و با یکمی سبزی دیگه !!!  

به من که خوش گذشت گرچه خیلی خسته شدم !!! 

 

اینم عکس ریحونام که قول داده بودم ...  

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنده خانوم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01

خسته نباشی خانومی:*

یه چیزی بگم یلدا جونم
بنظر بخار شور دستگاه بدرد نخوریه
حداقل من تا جایی که توی خونه خودمون و اطافیان دیدم اینطوری بوده
اونطوری که توی تبلیغات نشون میده نیست اصلا
این تجربه من بود

آخیییییییییییییییییی
ریحونات چقدر خوشگل شدن
حالا میفهمم چرا باهاشون حرف میزنی و براشون شعر میخونی


بووووووووووووووووووووووووس

آره می دونم اونجور که تبلیغات نشون می ده نیست قبلا از مال مامانم بارها استفاده کردم ... اما این خونه ی جدیدمون خیلی سرامیک داره و باید هفته ای یکبار بشورمشون ... اما با بخار شور سریع می شورمش و یه طی می کشه دماش هم بالاست ضد عفونی می شه در ضمن برای موجودات داخل فرش هم خیلی خوبه چون با دمای بالای بخار می کشتشون !!!
استفاده ام فقط برای همینه و یه استفاده ی دیگه هم که ازش می کنم برای درزهای یخچال و گاز و ... است که با فشار سیاهیاش در میاد و می شه با پارچه تمیز کرد ...
اما حالا من بهت تجربه می کنم از بین وسایل خونه ماشین ظرفشویی روزمیزی مجیک 8 نفره رو حتما برای خونتون بخری ... حالا اگه مجیک هم نشد یه چیز دیگه اما حتما8 نفره بگیر که تند تند روشنش کنی و در واقع هر روز ازش بتونی استفاده کنی ... اگرم بتونی مجیک طرح بامبو بگیری که فوق العداه است !!!

پرنده خانوم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07

مبارکههههههههههههههههههههههه
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههه
یلدا جونم هفتمین سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم
چون از اول وبلاگتو میخوندم، الان خیلی برام شیرینه که احساس میکنم از اول کنارت بودم، انگار که هفت ساله باهات دوستم
خیلی زیباست که میدونم زندگیتون همیشه رو به جلو بوده و همیشه در حال پشرفت بودید
زندگی شما الگوی خیلی خوبی برای من بوده
بازم تبریک میگم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم:)
امیدوارم سالهای سال وبلاگتو بخونم و مثله همیشه از خوندنش لذت ببرم:)

خیلی میبوسمت:******

مهزاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24

سلام یلدا جون سالگرد ازدواجتون مبارک. ان شا الله همیشه خوش باشید.
خانومی ریحونای من مردن
کلی جوونه زده بود فکر کنم از گزمای هوا پلاسیده شدن آخه زیر پنجره آشپزخونه گذاشته بودم و روزا که سرکار میرفتم پنجره باز بود
باید دوباره بکارم ولی نمیدونم کجا بزارمشون
جعفری هامم اصلا در نیومدن

کاش صبحا پر از آبشون کنی که تا تو بر می گردی نمیرن !!!
مال مکنم این روزها که هوا خیلی گرمه گاهی خیلی پژمرده می شن و من تا میام زود کلی بهشون آب می دم !!!

بانو سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:19 http://mymindowl.persianblog.ir

چه خوشگل این ریحونا...
سالگرد ازدواجتون مبارک... البته با کمی تاخیر شرمنده...

ممنون
مال شما هم مبارک باشه

بادوم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:28 http://almondandhazelnut.blogfa.com

مثل اینکه من دیر امدم یلدا جان
سالگردتون مبارک باشه خانومی
همیشه به جشن و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد