خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 86

خب خلاصه مثل اینکه یکی پیدا شد که بیاد جای من توی مدرسه ... هفته پیش که رفته بودم مدرسه بم گفتند اگه آدم درست و حسابی پیدا نشد می شه تو دو تا نصفه روز بیای !!! اما خدا رو شکر فعلا که حرفی ازش نیست !!!  

خیلی کارای عقب افتاده دارم ... اما روزا رو که خونه می مونم بیشتر کسل می شم و حوصله ی انجامشون رو ندارم ... هفته ی دیگه اما خیلی شلوغه ... باید به هر دو تا مدرسه سر بزنم!!! کارامو به نیروی جدید تحویل بدم ... جزوه هامو آماده تکثیر کنم ... کامپیوترها رو برای شروع سال جدید چک کنم و نرم افزارهای لازم رو روشون بریزم !!! خودمو برای شروع یه سال جدید با وظایف  جدید آماده کنم !!! 

دیشب رفتم شهر کتاب و یه عالمه روان نویس های رنگی خریدم که برگه ها رو با اونا تصحیح کنم ... همیشه دوست داشتم معلم هایی رو که برگه ها رو با رنگ های غیر معمول تصحیح می کردن !!! و یه برچشب های بامزه ای که روی برگه ها بچسبونم !!!  

هم خوشحالم هم راستشو بگم یه کوچولو استرس دارم ... یکی از کلاسام پر جمعیته 29 تا دانش آموز و من این تعداد دانش آموز نداشتم تا حالا ... امسال برای بچه ها یه وبلاگ درست کردم که برن و اونجا سوالاشونو بپرسن ... قراره دو روز بعد از هر امتحان نمره ها رو بزارم توی وبلاگ و اونا می تونن اعتراض بدن !!!  

کلی ایده های جالب و خلاقانه توی سرم دارم که باید امسال اجراشون کنم اگه وقت بشه !!! باید بیشتر وقت برای درس خوندنم بزارم که دیگه کم کم درسمو تموم کنم !!!  

اما به هر حال حسام خیلی مبهمن ... هنوز تکلیفم کامل مشخص نیست و اینجوری نمی تونم درست و حسابی برنامه ریزی کنم برای سال آینده !!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده خانوم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:24

وااااااااای
چقدر ایده های جالی داری
خانوم معلم دوست داشتنی
:*

شکلات چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:18 http://mamasho.persianblog.ir

۲۹ تا دانش آموز که چیزی نیست..تو میتونی من میدونم

تونستن که می تونم کیفیتش مهمه !!!

بانو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:51 http://mymindowl.persianblog.ir

چقدر جالب که وبلاگ ساختی برای بچه ها...
چه مقطعی رو تدریس می کنی....

توی مدرسه ای که قراره برم مقطع دبیرستانه !!!
اما کلا از خردسال تا بزرگسال کار کردم ... هر کدوم یه مزه ای داره !!!
اما عاشق دبستانی ها و راهنمایی ها هستم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد