خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 87

این روزا داغون بودم ... خسته روحی و جسمی که با هیچ استراحتی بهتر نمی شد !!! دلم سفر می خواست ... یه سفر خوب و عالی !!! اما نه وقتش هست نه پولش !!! 

جمعه هم همینطر بودم ... ظهر یاشار گفت بیا وسایلمونو جمع کنیم بریم یه جایی توی دشت و دمن ناهارمونو بخوریم . ما هم بار و بندیل و جمع کردیم به زور البته چون نای این کارم نداشتم ... اما راه افتادیم و رفتیم !!! اینقدر رفتیم و رفتیم که رسیدیم به دریا !!! دریای دوست داشتنی من ... ساعت 1 راه افتادیم و 4-5 رسیدیم به دریا !!! همون موقع هم ناهارمونو خوردیم ... سه ساعت تمام رو به روی دریا نشستم و تماشاش کردم ... گاهی هم پاهامو کردم توی آب و روی شن ها راه رفتم !!!  

هوا عالی بود ... عاشق اون نسیم دریا به خشکی ام ... اینقدر هوا خنک و خوب بود که حالم جا اومد !!!  

امروز اما هنوز سرم درد می کنه !!!  

دیروز رفتم مدرسه قبلی ... یه خانومی اومده که باید کارو بهش یاد می دادم ... اینقدر دپرس بود که خسته ام کرد ... هنوز نیومده یکسره غر می زد ... دلم برای همکارام سوخت که باید باهاش کار کنن !!! اما دیگه دیره و باید به همین قناعت کنن !!! 

امروز رفتم مدرسه جدید ... کلی بنایی کرده بودن و جای سایت رو عوض کرده بودن ... امروز فقط رسیدم که کامپیوترها رو وصل کنم !!! چند روز دیگه باید برم و شبکه ها رو وصل کنم ...  

هنوز نمی دونم از این تغییر جا خوشحالم یا نه !!! اما فکر کنم که خوشحالم !!! اما یکمی هم نگرانم !!! 

فردا دوباره می رم مدرسه قبلی !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:16

به نظر من تغییر همیشه خوبه و مثبت

آره خوبه اما شروعش یکمی سخته !!!

می می دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:20

یادت نره سال لذت بردن از زندگی و کار
چقدر خوب که رفتی دریا. منم دلم خیلی سفر و بیخییالی میخواد این هفته هم قرار بود بریم اما اصلا حوصله ترافیک جاده رو ندارم. یه روز تعطیلی که میخوره جاده شمال غیر قابل تحمل میشه.

درسته
سال لذت بردن از کار و زندگی
جمعه ظهر که راه افتادیم خیلی جاده خلوت بود ... اما برگشت یکمی ترافیک بود
روی هم رفته خیلی خوب بود برام

بانو دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:30 http://mymindowl.persianblog.ir

همین که چند ساعتی رو به دریا بودین... کلی آرامش دارین...

اوهوم ... به خصوص که من عاشق دریام !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد