خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 93

کم کم دارم به سر کلاس رفتن با اینهمه دانش آموز عادت می کنم ... هفته اول به نظرم خیلی سخت بود اینکه چی باید بگم و حرفای عادی خودم هم از یادم می رفت !!! اما امروز خیلی بهتر بود  

تو تمام این سال ها از پر کردن فرم گزینش در رفته بودم اما امروز بالاخره مچم گرفته شد و خانوم مدیر جدید مصر بود که باید همین الان پر کنی و بهم تحویل بدی ...  

آخه این چند ساله خیلی اذیت می کنن و اکثر آدمارو رو رد می کنن ... منم اصلا حوصله ی این آدمای داغونی که گزینش می کنن رو ندارم  

دیروز رفتیم با یاشار دانشگاه ... می دونین که دماونده !!! بعدش رفتیم یه عالمه سیب خریدیم ... واقعا که سیبهاشون فوق العاده است ... یکمی هم برای مادر شوهر خریدیم آخه هر بار می ریم می گه سیب نخریدین  

اینقدر که مجبورم برای کلاسام مطالعه کنم فرصت نمی کنم درسای خودمو بخونم ... امیدوارم یکم که بگذره اوضاع بهتر بشه

نظرات 5 + ارسال نظر
من دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:56 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام

من آمده ام برای ما شدن حرفی بزنم

نه بهتر است بگویم قدمی بردارم

یک قدم با من

یک قدم با تو

می شویم ما

یک سوال می تونه باب آشنایی رو باز کنه!!!

پس من منتظر تو ام

برای ما شدن

http://1man-1to-ma.blogfa.com/

ترانه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:27

سلام به یلدا خانوم.

خسته نباشی. یه برنامه بذار که درس هات نمونه.

سیب ترش و شیرین دوست میدارم

هی برنامه می ریزم و بازم چون دلم شور کلاسامو می زنه می رم طرح درس می نویسم و نمونه سوال و ...
باز درسام می مونه...

لبخند سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:10 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

خیلی خوشم میاد از آدماهایی مثل تو که به کارشون عشق میورزند واقعا معلم بودن خیلی کار پر مسولیتی هست چون معمولا بچه ها اونم از نوع دخترش به معلم هاشون مثل یک الگو یا الهه نگاه می کنند .خانمی خدا قوت فقط از اون معلم خوش اخلاق های پایه باش

ممنون دوستم
دارم سعی می کنم مهربون باشم تو بعضی کلاسا با بچه ها دوست شدم حسابی با بعضی ها مشکل دارم هنوز !!!

سمانه چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18

خسته نباشی خانوم معلم
سیبارو تهنا تهنا میخوری دیگه؟!نوش جون

شما هم بفرمایید سیب !!!!

نگار چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:26 http://royayetalayieman.blogfa

ببخشید یلدا جون به دلایلی مجبور شدم آدرس امو عوض کنم.2 3 روزم اینترنتم قطع بود.این آدرس جدیده.مرسی

مرسی ... وبلاگتو دیدم اما هنوز فرصت نکردم همشو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد