خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

من دیگه سی ساله ام !!!!

امروز وارد دهه ی جدیدی از زندگیم شدم ... هنوز باورم نمی شه که ۳۰ سالم شده !!! هنوز خیلی چیزها بوده که فکر می کردم وقتی سی سالم باشه بهشون رسیدم !!!  

اما خوشحالم و امیدوارم این دهه ی جدید بهتر و پر تر باشه از دهه قبلی !!! 

دیروز همکارای قدیمی ام بهم یه قوری و کتری هدیه دادند ... و من هم براشون به مناسبت تولد سی سالگی ام شیرینی بردم ...  

دیگه بزرگ شدم !!! دیگه جزو گروه سی سال به بالا محسوب می شم !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://mymindowl.persianblog.ir

تولدت مبارک خانومی.. ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی...

ممنون بانو جون

شکلات چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:21 http://mamasho.persianblog.ir

تولدت مبارک خاااااااااااااااانوم.

مرسی دوست مهر ماهی من

پرنده خانوم پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26

مبارکه یلدا جونم
:*
ایشالا 120 ساله بشی خانومیییییییییییییییییی:*
ایشالا که همیشه توی زندگیت خوشبخت و سالم باشی:*
خیلی خوشحال شدم :)
یلدای سی ساله!!!!
هر دوران و هر دهه از زندگی یه حس و حال خاصی داره
یه اتفاقات خاص که مختص اون دورانه

یلدا!!!!
پس ما کی میخوایم خاله بشیم؟؟؟


راستی یلدا جونم
فردا برات یه ایمیل کوشولو میفرستم

مرسی
منم به تو تبریک می گم !!!
برای خاله شدن اصلا عجله نکن
آخ جون منتظرم

سوگند پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04

سلام سی سالگیتون مبارک ماهم تا دوسال دیگه جشن سی سالگی میگیریم

ممنونم ... حالا کو تا دو سال دیگه ... فعلا استفاده کن از دهه بیست

نگار پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:11

تولدت مبارک یلدا جون ایشالا همیشه سالم و موفق و خوشبخت و پولدار شی

مرسی عزیزم

فنچ بانو یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:12

به 30 سالگی خوش اومدی یلدا جون... در آغاز یک فصل جدید از زندگی هستی... یه فصل جدید که آرامش خاصی درش نهفته ست...
امیدوارم بهترین ها برات پیش بیاد عزیزم...

ممنون دوستم

مرجان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:56

سلااااااااااااام به به یلدا جون
من فک کردم تو منو یادت رفته خواهر!
البته من خیییییلی وقت بود که اصن نمینوشتم تازه چند روزیه که اومدم...
خوشحالم که بازم پیش همیم عزیزم
وبمم سیو کن خانومی
راستی من قبلا چند دفعه ای اومدم پیشت و برات نظر گذاشتما...
تولدتم مباررررررررک
راستی منم با حرف پرنده خانوم موافقمااااا :))))
پس کی؟؟؟؟ :)))

پس کی ؟؟؟؟؟؟؟؟

سمانه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39

سلام عزیزم.تولدت ( البته با تاخیر ) مبارک عزیزم.دهه خوبی رو برات آرزو دارم

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد