خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 115

خب مهمترین خبر اینه که دوشنبه خواهرم اومد ... منم دو شنبه ها فقط 1 ساعت کلاس دارم ... زود رفتم و دیدمش و ناهار خونه ی مامانم بودم و یه باقالی پلو حسابی خوردم ... کلی حرف زدیم تا کم کم بقیه از راه برسن ...  

دیروز و امروز هم همش با هم بودیم و کلی خندیدیم و خوش گذشت ... دیروز ناهار که همه  خونه ی ما بودند ما هم توی بالکن یه جوجه کباب اساسی درست کردیم و خوردیم جای همتون خالی خیلی چسبید ...  

امروز هم که به یمن انتخابات مدرسه ها تعطیل شدند و من اینقدر خوشحال شدم که نگو ... کاش فردا رو هم تعطیل کنن  

نظرات 5 + ارسال نظر
نانا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://bittersweet.persianblog.ir

چشمت روشن عزیزم:*
خوش بگذره کلی بهت

پرنده خانوم یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

سلام یلدای مهربونم
دلم برات خیلی تنگ شده بود

چشمت روشن خانومی
چقدر خوب
بعد از چند وقت دیدن خاهری خیلی خیلی میچسبه
کلی بهت خوش بگذره خانومی

منم همینطور دوستم ... دیگه مثل اون وقت ها نه من تند تند می نویسم نه تو !!!

رسپینا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 http://panjereh2panjereh.persianblog.ir/

سلام یلدا جان....چشمت روشن......

مرسی عزیزم

آزاده یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

سلام دوست خوبم. خوشحالم که آپ کردی. و از خوشحالیت هم خوشحالم. با خونه تکونی عید چه میکنی؟!!

ممنون ... خونه تکونی که فعلا تعطیله !!!

لیندا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04

چشمت روشن خواهرت اومده یلدا خانوم
راستی خواهرت از کجا اومده ؟ یه شهر دیگه زندگی میکنه ؟

ممنون
آره - ایتالیاست - میلان
ما هفته ی دیگه می ره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد