خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 117

امروز قراره برم خونه ی خاله ی یکی از دوستام که آرایشگره ... می خوام یه تغییری بکنم ... موهامو یکمی مرتب کنم اما دلم نمی خواد کوتاه بشه !!! بعدشم الان موهام دو رنگه نصفه پایینش یه رنگه بالاهاشم که رنگ موهای خودمه ... دلم می خواد هایلایت کنم اما تحمل درد مو بیرون کشیدن از سوراخای اون کلاهه رو ندارم ... حالا می رم باهاش مشورت می کنم تا ببینم چی می گه !!! کلی هم به دوستم سفارش کردم که به خالت بگو خیلی ارزون حساب کنه ها !!!  

امشب ( به قول داداشم ) سربازی تموم کنونه داداش کوچیکه همسره !!! قراره مادر شوهر و پدر شوهر ببرنمون بیرون ... برای شام  

فردا شب هم دومین سالگرد ازدواج برادرم و خانومش هست که اونجا دعوتیم ... یکشنبه شب هم که خواهرم می ره ...  

شرکت همسر هم داره یذره یذره پول می ده و هر جور که فکر کنین از سر و تهش می زنه ... عیدی و سنوات رو که یک چهارم داره می ده چون حقوقی که برای بیمه می فرسته یک چهارم حقوق توافقی هست ... حالا مهم نیست همینا رو هم بدن و تسویه کنن امسال رو !!!  

مدرسه ی جدید هم که گدا بازاری است اساسی !!!  

اما مدرسه ی قبلیمون داره خیلی بهتر می شه ... عیدی ها رو قراره امروز بدن ... و یک پک نوروزی بهمون می دن شامل آجیل و شیرینی و گز !!! خوشحالم که امسال اینقدر بهتر شده !!!  

نظرات 7 + ارسال نظر
آزاده شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

عزیزم شرکت ما هم هر سال دریغ از پارسال شده همینطور مال همسر گرامی. هنوز خبری از عیدی و حقوق اسفند هم نیست مثلا 10 روز مونده به عید.

آزاده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

یلدا خانوم ما که بسه ناز و ناناز شدیم شما چطور؟ از رنگ جدید خوشت میاد؟ کارش خوب بود؟

ر پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 http://panjereh2panjereh.persianblog.ir/

یلداجان سال نو مبارک....امیدوارم سال جدید واستون پر باشه از شادی و سلامتی و موفقیت.....[لبخند]

آزاده شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

عزیزم سال نو مبارک امیدوارم خوشبخت و سلامت باشی.

آیدا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:47 http://WWW.YEGANE6064.BLOGFA.COM

سلام یلدا جان.
وبلاگ بامزه ای داری.خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی و کمکم کنی

پرنده خانوم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:19

به به چه بوی عید اینجا پیچیده
تغییر اونم از نوع حوشگل کننونش:)
من موهامو هایلایت کردم از اون کلاهه استفاده نکرد، یه تیکه یه تیکه برداشت پیچید توی فویل

یلدا جونم
ایشالا که سال جدید پر ازخیرو برکت و پیشرفت کاری باشه برای تو همسر عزیزت:)

رازقی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:06 http://myamorousdays.blogfa.com

چیکار کردی موهاتو؟ اونطور که میخواستی شد؟ اگه زودتر پستت رو دده بود بهت میگفتم بگو بل فویل برات لایت ها رو نگه داره که از شر اون کلاه دردناک راحت شی!!
یلدا جان به پیشنهاد خیلی خوبت منم ظرفشویی مجیک رو گرفتم. فقط حالا چون قبلا با ظرفشویی کار نکرده بودم یه سری مشکلاتی تو استفاده اش دارم که میخواستم ازت بپرسم. اول اینکه قابلمه ها رو هم می تونم باهاش بشورم؟ ولی خیلی فضا می گیره. درسته؟ قبلا نمیدونستم ظرف ها رو باید چپه بذارم توش. وای نمیدونی چه خنده دار بود .کلی آب توش جمع می شد.
سوال بعدی؟ باید حتما ظرف ها رو بافاصله بعد از خوردن بذارم توش؟ آخه دیدم اگه یه کم خشک شده باشه خوب نمیشوره. درسته؟
چه چیزهایی باید برای هر بار استفاده بریزم توش؟ من بار اول قوطی حاوی براق کننده رو کامل خالی کردم ت دستگاه. در بارهای بعد هم هر بار فقط نمک و قرص میذارم توش. همینا کافیه؟
همکارام گفتن هر بار یک چهارم قرص رو بذار. یه پودری هم گفتن هست که میشه جایگزین کرد.
تو رو خدا هر چی نکته هست برام بگو. هر بار که ظرف ها رو میشوره یه یرادی داره. یه بار خوب نمیشوره. یه بار قاشق ها رو خوب نمیشوره. یه بار هم...!
ببخشید اینهمه سوال پرسیدم. اما اگه میشه راهنماییم کن لطفا

موهام خیلی خوب شد ... با کلاه انجام داد اما عالی بود و اصلا دردم نگرفت
مگه اونی که اومد نصب کنه برات توضیح نداد ... لا اقل دفترچه اش رو کامل بخون ...
در مورد قابلمه ها بهتره که اگه تفلون هستن نزاری چون من احساس می کنم خرابشون می کنه
اگه ظرفارو خوب تمیز نمی شوره شاید نمک مخصوص ماشین ظرفشویی اش کم باشه ... نمک آب رو سبک می کنه و باعث می شه ظرفها بهتر شسته بشن ... من لزوما بلافاصله نمی زارم شده مهمون داشته باشم و صبح روز بعد بزارم اما عالی و تمیز می شه ... نمک رو باید توی جای مخصوصش بزاری ... اگه از قرص استافاده می کنی یه دکمه مخصوص داره که باید فشار بدی ... من پودر می ریزم و براق کننده هر وقت خالی شد ( از اینکه ظرفا خوب خشک نشن می فهمم تموم شده ) ... اما اگه از قرص استفاده می کنی هر بار یه نصفه قرص کافیه و دیگه براق کننده هم نمی خواد اما باید نمک رو حتما بریزی ... هر بار هم لازم نیست ... یه بار پرش کن چندین و چند بار جواب می ده ... قاشق ها رو باید با فاصله و جوری بزاری که به هم نچسبن ... دستهشون رو به پایین باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد