خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 158

الان که دارم می نویسم آماده شدم و منتظرم دوستام بیان ... فکر کنم حدودای 3 - 3.5 برسن ...  

از جمعه شب یاشار معده درد بدی گرفت ... ه چی بهش گفتم بریم دکتر گوش نداد . معده اش باد کرده بود جوری که دیده می شد از کجا تا کجا معده است و من خیلی نگران بودم تا صبح خوب نخوابیدم صبح هم منو گذاشت مدرسه و رفت سر کار اما انگار حالش خیلی بد شده بود و رفت دکتر و بعدش هم اومد خونه ... دکتره که رسما هر چی دارو برای معده بود توی لیست نوشت ... بابا جان چیزی بلد نیستی بگو نفهمیدم چته !!!  

حالا فکر کنید سر کار اینقدر سرم شلوغ بود که حد نداشت یاشار خونه افتاده بود ... دلم هم شورشو می زد اما نمی تونستم بیام ... خلاصه ساعت 3 زدم بیرون و سر راه گفتم براش جوجه کباب بخرم شاید بهتر از هر غذای دیگه ای باشه که همه جا تعطیل بود ...4  رسیدم خونه سریع چند تا تیکه مرغ گذاشتم بیرون و گذاشتم ماکرو فر تا آب بشه ، پیاز رنده کردم زعفرون درست کردم و .... تا ناهار حاضر بشه و بره تو فر 4.5 بود . 5 غذا حاضر بود اما یاشار زیاد نمی تونست بخوره می گفت انگار غذام هظم نشده هنوز ... خلاصه که با کلی دوا درمون امروز حالش بهتر بود ... اما این وسط من له له شده بودم دیگه ... مهمون هم داشتم امروز از یه طرف باید خونه رو تمیز می کردم از یه طرف یاشار هی ارد می داد که اینو بده و اونو بده . تگرانش هم بودم و دست و دلم به کار نمی رفت ...  

خلاصه که بالاخره الان آماده ی پذیرایی از مهمونام هستم ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
نانا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:02

خوش بگذره مهمونی عزیزم:*

لبخند دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

سلام عزیزم
منم سالهاست گرفتار ورم معده هستم البته الان خیلی بهتر شده .
من هرچی دکتر رفتم و دارو خوردم بیفایده بود فقط رعایت رژیم غذایی مهمه.مثلا پیاز و فلفل دلمه ای و نخود فرنگی و حبوبات واقعا بده.اگر بتونی گوشت چرخکرده رو فقط با نمک و نعنا مخلوط کنی(بدون پیاز و ادویه)و کباب کنی خیلی واسه معده خوبه.نون سوخاری و کلا غذاهای خشک هم عالیه

مروا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:44 http://mirabelleplum.persianblog.ir

عزیزم خوش بگذره
ان شاالله حال آقا یاشارم بهتر بشه

شهرام حقیقت دوست سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44

همه خوب بود ولی جامعه ی دکترا رو بردی زیر سوال

شما دکترین !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد