خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 205

جاتون خالی امروز تولد مدیرمون بود ...سه شنبه ها ساعت 3 تا 5 جلسه داریم ...  براش کیک گرفتیم و کلی جیغ و دست و هورا و حسابی خل بازی در آوردیم و شادی کردیم و بعدش جلسمون را شروع کردیم ... 

تولد یاشار هم شنبه است اما فردا می ریم خونه ی مامان و باباش و تولد می گیریم ... معمولا 4 شنبه ها می ریم اونجا و چون هفته ی دیگه روز پدره تصمیم بر این شد که فردا براش تولد بگیریم ... 

کم کم دارم کارهامو به یکی از همکارام که قراره به جای من یه بخشی از کارهامون انجام بده یاد می دم ... خیلی پروسه ی وقت گیری ... حالا خوبه بچه ی تیز و زبر و زرنگیه وگرنه خل می شدم ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:25

یلدا جون واقعاً برا خوشحالم و ارزوى یک باردارى خوب و راحت میکنم. هنوز هم عاشق نوشته هات هستم. خیلی روان و جذاب هست حتى وقتى ساده ترین مطالب رو هول هولکى مینویسی

ممنون سارا جان

گل نسا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:29

یلداااااااااااااااااااااااا جونممممممممممممممممممم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
من کلی ذوق زده شدم
چه خبرهای خوبی هست اینجاااااااااااااااااااااااااا
کاشکی زودتر میومدمممممممممممممممممم
خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم برات عزیزممممممممممممم
خیلی تبریک میگم ایشالا دوران بارداری برات راحت باشه و نی نی خوشگل و ناز نازی رو زودی بغل بگیری :*
عزیزمممممممممممم
خیلی خوشحالمممممممممممممم
یه بووووووووووووووس گنده برای مامان یلدای نازنین :)
وااااااااااای خدا چقدر ذوق کردم!!!! ای جونمممممممم :*

مرسی قشنگم ...
حتما یه روزی به زودی زود این خبرهای خوب را از تو می شنویم ...
هنوز مزه ی اون روزهای عقد و ازدواجت زیر دندونامه ... بعد هم جور شدن کارها و رفتن و موفقیت های دنباله دار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد