خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

220- لحظه ی دیدار نزدیک است ...

لحظه ی دیدار نزدیک است ...

باز من دیوانه ام ، مستم ...

باز می لرزد دلم ، دستم ...

باز گویی در جهان دیگری هستم ...

شنبه رفتم دکتر برای معاینات معمول و این پسر کوچولومون حسابی ما رو گذاشت سر کار 

ضربان قلبش افت کرده بود و دکتر را حسابی ترسوند 

البته چون زیاد تکون می خورد من خیلی نگرانش نبودم 

ولی خب دکتر گف زود برو سونوی بیوفیزیکال ... که متاسفانه بسته بود و بعد نامه داد برای بیمارستان که سریع برم و نوار قلب بچه رو بگیرم 

خلاصه که رفتیم بیمارستان و نوار قلب گرفتیم ... یه بیست دقیقه ای باید به پشت دراز می کشیدم که دیگه نمی شد نفس کشید ... خدارو شکر مشکل افت ضربان نداشت و تکون هاشم کافی و خوب بود .

فرداش یعنی یکشنبه هم باید می رفتم سونوی بیوفیزیکال دکتر اکرمی توی خ مطهری ... وقت قبلی هم نداشتم و می گفتن باید از ساعت 1 بری و تا 7 علافی ... ولی بازم خدارو شکر یاشار سر ساعت 1 رفت و دفترچمو داد به منشی و ازش خواهش کرد  و چون دکتر نوشته بود اورژانسی ... خانم منشی گفت سر ساعت 2 اینجا باشین که زود بفرستمش تو 

خلاصه که یاشار زنگ زد بهم و گفت تندی ناهارت رو بخور که من بیام و بریم ... دیگه رفتم رو دور تند و ساعت 2 تونستم خودمو برسونم ... زود منو برای نوار قلب آماده کرد و بعدش دوباره منتظر شدم تا نفر قبلی سونوش تموم شه ... البته تقریبا زیاد طول کشید فکر کنم یک ساعت شد ... بعد رفتم برای سونو و بازم خداروشکر مشکلی نبود .

بلافاصله بعدش رفتم دکتر و جوابا رو نشونش دادم  ... دوباره معاینه کرد ... قرار شد یه چند روزی جلوتر دنیا بیاد ... 

قرار را برای چهارشنبه با اتاق عمل فیکس کرد بعدش ازش درباره نوع بیهوشی پرسیدم که گفت چهارشنبه ها فقط بیهوشی عمومیه 

گفتم من آرزومه بچمو زود ببینم ... خلاصه که برای بار سوم زنگ زد اتاق عمل و برای پنج شنبه صبح وقت گرفت 

مرسی که با ما همراه شدین ... به دعاهای خیرتون محتاجیم ... مخصوصا امشب و فردا که روزهای تولد و جشن هستند . 


نظرات 17 + ارسال نظر
دندون سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:51 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

وای خدا نی نی فندقک داره به دنیا میاد... فقط منتظرم عکسشو ببینم. ایشالا به سلامتی فارق میشه. همیشه شادی باشه.میدونم حسابی حواست به نی نیه اگه منم یادت موند موقع به دنیا اومدن فرشتت دعا کن عزیزم...

ممنون
حتما

شیرین چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:44

یعنی نی نی فردا به دنیا میاد؟ به سلامتی
ایشالله به سلامتی فارغ میشی و نی نی گلتو در آغوش میگیری
از تک تک لحظاتت استفاده کن و وقتی نی نی رو بهت دادن حسابی بغلش کن و ببوسش و بوش کن اینقدر خوبه که نگو
زودی عکساشو برامون بذار
راستی اسمش چی بود؟
وای خیلی ذوق دارم ... ایشالله به سلامتی و خوشی

آره اگه خدا بخواد
حسابی منتظرشم
اسمش و عکسشو بعدا تو یه پست رمزدار می زارم براتون

لبخند چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:59

یلدا جان از صمیم قلب پیشاپیش قدم گل پسر رو تبریک میگم
انشاا... به راحتی زایمان کنی
راستی مگه نمی گند دیگه سزارین نمی کنند ؟

ممنون دوستم
نه همچین چیزی من که نشنیدم ... شاید بیمارستان های دولتی اینطوری باشن
بعدش هم من به هر حال باید سزارین کنم ... پسرک سرش پایین نیومده ...

لبخند چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:01

حتما از خودت و نی نی خبر بذار

باشه حتما ... ولی شاید خیلی زود نشه

خاطره شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:47

یلدا جان انشاالله نی نی گلت به سلامتی بدنیا بیاد

ممنون

دندون دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

خوب امیدوارم به سلامتی فارق شده باشی و حال خودت و فندقکت خیلی خیلی خوب باشه... منتظر اومدن دوبارتم...

ممنون
ما خوبیم خداروشکر
میام به زودی

سارمونلا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:41

عزیزم منتظر عکس خوشگلش هستم.بازممممم تبریکککککک
دعا کن قسمت منم بشه

ممنون
حتما ... ان شا الله به زودی زود خبرشو بهمون بدی

فاطمه[روزشماره روزها تارسیدن] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:55

تو این روزا که حس وحال خوب دارین، اگه یادتون موند برامنم دعا کنید.
ایشالا نی نیتون سلامت بدنیا بیاد.

حتما .
ممنون

گلی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:21

مبارکهاااااااااااااا منتظر عکسم و البته رمز!!!!

چشم به زودی میام

مریم چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:31 http://durna.roomfa.com

چشمت روشن عزیزم ایشاللا به سلامتی آقا پسرت بدنیا میاد به وبلاگ من هم سر بزن ممنون

گل نسا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:35

دوستم برات دعا میکنم.. برای سلامتی خودت و نی نی

ممنونم

سارمونلا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:59

سلام عزیزم.مبارک باشههههه.بیا و از خودت و نینی بگووووو

میام به زودی

ریحان شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:18 http://two-continent.blogfa.com

عزیز دلم، حتما الان گل پست تو آغوشت
خدا برای همدیگه حفظتون کنه
پسرک درست روز تولد پرنده و روزی ما ویزامون رو گرفتیم بدنیا اومده
قدمش خیر باشه

فاطمه[روزشماره روزها تارسیدن] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:26

حتما تا حالا نی نی تون بدنیا اومد.
ثمره ی عشقه 12 سالتون مبارک باشه:-)

برای ماهم دعا کنید لطفا.برای رسیدن وسلامتی.

فاطمه[روزشماره روزها تارسیدن] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:28

حتما تا حالا نی نی تون بدنیا اومده.
ثمره ی عشق 12ضالتون مبارک.:-)

لطفا برای ماهم دعا کنید.برای رسیدن وسلامتی

چشم . حتما

مریم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 http://onlyschool.blogfa.com

سلام یلدااین چند روز دنبال وب هایی ک خاطره داشتن میگشتم که داستان تو و یاشارو پیدا کردم هر چی خاطره تو این صفحه بود رو خوندم..واقعااا عالی بود قدم نو رسیده هم پیشاپیش بهت تبریک میگم ان شا الله که تا آخرش خوشبخت بمونیحالا کم کم خاطره های قبلی هم میخونم..عالی بود واست دعا میکنم

ممنون

رنگین کمان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:52

آرزوی سلامتی و زایمان خوب و راحت برای شما
منم باردارم هفته 34

ممنون . امیدوارم این روزهای قشنگ آخر خوب و راحت بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد