خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۵- تولد 29 سالگی آقای همسر ...

دیروز اینقدر سرعت اینترنت پایین بود که نتونستم بیام و پستی بزارم !!!! 

ولی خیلی دلم می خواست که این پست را دیروز می ذاشتم ...   

شنبه جای همتون خالی رفتم خونه ی دوستام و خیلی خوش گذشت ... یکی از دوستام که ماشین داره اومد دم در مدرسه دنبالم ... دلم براشون خیلی تنگ شده بود ... کلا روز خوبی بود و خیلی خوش گذشت .   

  

و اما دیروز ... 

.  

.  

.

دیروز تولد ۲۹ سالگی آقای همسر مهربان بود !!!!   

 

  

اینم عکس کیک و شمعش ...  

کیک و شمع تولد 29 سالگی آقای همسر

 

 

وقتی تعطیل شدم اومد دنبالم و رفتیم کیک و شمع خریدیم  اول قرار بود شب مامان و بابای من بیان و فردا شبش مادر شوهر و پدر شوهر اما برعکس شد و دیشب بعد از شام مادر شوهر و پدر شوهر به همراه دو برادر شوهر اومدند خونه ی ما ...    

امسال دهمین سالی است که روز تولد همسرم در کنار هم هستیم البته ده سال پیش تازه با هم آشنا شده بودیم ... اون روز دم در یکی از کلاسای مشترکی که در دانشگاه داشتیم بهم گفت می شه فردا تمرینهایی که باید حل کنیم را برای من بیارین گفتم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفت آخه امشب برام یه آشی پختن که نمی تونم تمرینامو حل کنم ... اونموقع هنوز نمی دونستم که تولدشه اما چند وقت بعدش فهمیدم ... و حالا دیشب بهش می گم امشب دیگه من می خوام برات آش بپزم ... ( چه حس خوبیه یاد آوری روزهای گذشته ای که در حسرت کنار هم بودن بودیم ... اونروزها واقعا آرزوم بود که تولدش کنارش باشم و حالا خدا را شکر می کنم که به آرزوم رسیدم ... چقدر کوچیک بودیم اونروزها همش 19 سالمون بود فکرشو بکنین ... )  

 ادامه ...

قبل از اینکه اونها بیان کلی عکس گرفتیم و خوش گذشت ... تقریبا ساعت ۹.۵ اومدند و تا ساعت ۱۲ بودند ... خوشبختانه من امروز تعطیل بودم و خیلی خسته نشدم ...  

 

قبلنا وقتی می گفتند یکی ۲۹ سالشه فکر می کردم چقدر بزرگه ولی الان که آقای همسر ۲۹ ساله شده و تا چند ماه آینده خودم هم ۲۹ سالم می شه فکر می کنم هنوز خیلی کوچولوییم ...نمی دونم شاید چون اونموقع ها همه توی این سن و سال دو - سه تا یچه را داشتند مثلا مادر شوهر خودم ۲۹ سالش که بود سه تا بچه داشت که یکیشون ۱۰ سالش بود یکی ۹ سال و یکی ۲ سال ... البته مامان خودم اینجوری نبود وقتی ۲۹ سالش بود من ۳ سالم بود و داداشم ۲ سالش ... به هر حال من هنوز فکر می کنم خیلی کوچولو ام البته قیافه ام هم چند سالی از سنم کوچیکتر مونده همه فکر می کنن ۲۲-۲۳ ساله هستم و باورشون نمی شه ۲۸ سالم باشه ...  

 

خلاصه جای همگی خالی بود ...

نظرات 13 + ارسال نظر
بهارنارنج و یاس رازقی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 http://formyramin.blogsky.com

واااااااااای چه خبر خوبی. یه دنیا تبریک میگم. یه عالمه آرزوی قشنگ براتون دارم. چه روز بزرگ و زیبایی بوده ها.
یادت باشه من زودتر از همه تبریک گفتم. بووووووووس

ممنونم !!!

بهارنارنج و یاس رازقی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://formyramin.blogsky.com

چه جاللللللللب. ما هم زمان آشنایی ۱۹ سالمون بود. اتفاقا تو پست دیروزمم بهش اشاره کردم. آخی . حالا آش براش پختی یا نه؟ روش که یه وجب روغن نذاشتی که!
آرزو میکنم همیشه مثل روزهای اولتون تازه و عاشق بمونید

پس شما هم خیلی کوچولو بودین ...

rokhi دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 http://rokhivahami.persianblog.ir

یلدا جونم تولد شوهریت مبارک .انشالله که سالین سال این روزهای قشنگ و خاطره انگیز رو کنار هم جشن بگیرید.

ممنونم ... شما هم همینطور ...

می می دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:39

تبریک تبریک
همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشید
قضیه اون آشه هم خیلی جالب بود.

ممنونم
آره اون قضیه رو هر وقت یادم میاد کلی می خندم ... اون موقع با خودم فکر می کردم یعنی چه آشی قراره براش بپزن !!!!!!!!!

جوجو دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://alahman.blogfa.com

سلام..خوبی یلدا جونم.تولد اقای همسر مبارک...الهی که تا ۱۲۰ با هم باشید......۱۰ ساله با همید؟
خدا روشکر...خدا رو شکر...مرسی که اومدی..

منتظر خاطرات قشنگت هستم عروس خانوم !!!!!!!

عارف دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:03 http://arefoto.blogfa.com

سلام ...

تولدش مبارک ...

مطلب جدید گذاشتم ...

مشیانه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:00 http://ryvas.blogfa.com/

مبارک باشه. ایشالا به پای هم پیر بشین. در کنار بچه ها و نوه ها

اِلی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:48 http://eliblog.blogfa.com/


آره. منم همیشه فک می کردم اگه یه روز 26 سالم بشه یعنی دیگه خیلی خانومم. اما هنوز از ایوون خونه مامانم می پرم و ...
تولد همسریت بسی مبارک بادا...

پرنده خانوم سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:07

تبریککککککککککککککککککک
تبریککککککککککککککککککککککککک
تبریکککککککککککککککککککککککککککک
ایشالا کنار همدیگه خوشبخت و شاد 150سال زندگی کنید

ترانه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 http://zendegihaa.blogspot.com

تولدش مبارکککککککککککککک

محیا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:46

تولدش مبارک باشه
سالها در کنار هم خوشبخت و سعادتمند باشید و تا ابد در کنار هم زندگی کنید.

سمانه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:28 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام عزیزمممم.تولدش رو تبریک میگم.خوشحالم که هم سن و سال خودمونید.ما 20 سالمون بود آشنا شدیم.منم همسریم 29 ساله شده و منم تا یکماه دیگه
خوش باشی

مرجان جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:10

تفلدش مبارررررررک
ایشالا تفلد جیجی بیجیتون رو جشن بگیرییییین ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد