خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

باور می کنم !!!

سلام دوستای مهربونم   

بالاخره داره رویای من به حقیقت می پیونده ... روزی که گفتند قراره اردیبهشت برین دبی باورم نشد ... فکر کردم یک شوخیه ... یه خیاله ... و حالا این خیال که خیلی دور از ذهن بود داره به حقیقت می پیونده ... 

ما فردا صبح ساعت ۷:۳۰ پرواز داریم و ۵ شنبه ساعت ۱۱:۳۰ شب از فرودگاه دبی   

امروز اینقدر هیجان داشتم و دارم که همش قلبم تیر می کشه ... آخه کلی کار داشتم توی مدرسه و باید همشون رو تموم می کردم از طرف دیگه هنوز هیچ کاری برای سفر انجام نداده بودم و یهو یاشار زنگ زد و گفت فردا صبح ساعت ۷:۳۰ پروازه و من که تا اون موقع فکر می کردم بعد از ظهر دوشنبه می ریم و با خیال راحت همه ی کارها را برای صبح گذاشته بودم دلم یه عالمه شور زد . 

برگردم حتما یک پست مفصل درباره ی سفرم میذارم اما شاید تا شنبه یکشنبه نتونم ها !!!  

 مواظب خودتون باشین  ... 

نظرات 11 + ارسال نظر
خاطرات یک آتش نشان یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:49 http://www.firemanney.blogsky.com

آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست

امشب از خواب خوش گریزانم

که خیال تو خوشتر از خوابست
------------------------------------------
راستی سفر خوش بگذره

ارمغان یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:57

خانمی ایشالا بهتون خوش بگذره

پرنده خانوم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:46

کلی خوش بگذره بهتون
حسااااااااااااااابی لذت ببر
بوووووووووووووس

جوجو دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 http://alahman.blogfa.com

سلام یلدا جونم...سفر میری؟!
خوش بگذره...منتظرت هستیم!

ترانه دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 http://zendegihaa.blogspot.com

خوش بگذره. سفرتون بی خطر. سوغاتی یادت نرههههه

بادوم دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 http://almondandhazelnut.blogfa.com

سلام یلدا جون
ان شاالله بتون خوش بگذره
رمزم رو چه طوری بت بدم؟

می می دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:57

چقدر عاااااااااااااااااااااااااااااالی
حسابی خوش بگذره دوستم
چه ماه خوبی هم هست
خیلی خوشحال شدم برات
با یه سفرنامه توپ منتظریم

محیا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:46

الان که دبی هستین
امیدوارم بهتون خیلی خیلی خوش بگذره

پرنده خانوم سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:04

یلدا جونم
ایشالا که خیلی خوش بگذره بهتون
بوووووووووووس:*

عارف سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:33 http://arefoto.blogfa.com

سلام ...

خوش بگذره ...

اونجا رفتین از برج های دوقلو هم دیدن کنید ...

مرجان چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:14

سلاااام باباااااا
ایول !
چه بیخبر؟
چققققد آپ کرده بودیییییی
کلی عقب مونده بودم ولی همشو خونددددم (:
ایشالا بهتون خوش بگذره عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد