خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

سفرنامه ۱

 سلام دوستای خوب و مهربونم  

ما بالاخره رفتیم دبی و برگشتیم واقعا فوق العاده بود . مثل این بود که این چند روز را توی رویا بودیم ... انگار خوابیده باشی و یک خواب قشنگ دیده باشی ... ولی در عین حال وقتی پیشرفت هاشونو می دیدی غصه می خوردی که ما با این همه منابع طبیعی و امکانات چرا حتی یکدونه از اینها را نداریم حتی توی پایتخت کشورمون !!!! 

مراکز خرید فوق العاده بزرگ و زیبا ... ایستگاه های متروی منظم و قوانینی که همه رعایت می کنند !!! 

و حالا همونطور که قول داده بودم سفرنامه ...

 

بعد از ظهر یکشنبه  

یکشنبه بعد از ظهر از سر کار که برگشتم خونه تند تند شروع کردم به جمع کردن لباس ها ... و بستن چمدان و رفتم دوش گرفتم و به موهام موس زدم که تا فردا صبح خوب بمونه  

شب هم می خواستم زودتر بخوابم چون صبح باید ساعت ۳:۳۰ بیدار می شدیم . پرواز ساعت ۷:۳۰ بود و باید ۳ ساعت زودتر فرودگاه می بودیم و از اینجا تا فرودگاه تقریبا ۱ ساعت راه بود . اول می خواستیم آژانس بگیریم اما خیلی گرون می شد رفت ۲۵۰۰۰ تومان و برگشت هم ۲۵۰۰۰ تومان زنگ زدیم پارکینگ فرودگاه گفت شبی ۴۵۰۰ . بنابر این با ماشین خودمون رفتیم که در نهایت شد ۱۸۵۰۰ .  

   

صبح دوشنبه  

ساعت ۳:۳۰  بیدار شدیم سریع دو تا نسکافه درست کردیم و خوردیم لباس پوشیدیم و راه افتادیم . ورودی فرودگاه کلی توی صف بودیم تا چمدون ها را از دستگاه عبور بدیم بعدش هم رفتیم کارت پرواز گرفتیم و بارهامون رو تحویل دادیم . بعد نوبت صف چک کردن پاسپورت ها بود ... صف خیلی طولانی ای بود ... به هر حال اینجا ایرانه و سیستم کنترل پاسپورت ها حدود یک ساعت قطع شده بود و صف های بسیار طولانی . .. حدود ۲ ساعت توی صف بودیم تمام پروازها ۱ ساعت تاخیر داشتند چون مسافرهای توی صف گیر کرده بودند . بالاخره پاسپورت ها چک شدند و سوار هواپیما شدیم ... منتظر ماندیم تا بقیه هم برسند ... 

از اینجا به بعد همه ی لحظه هاش قشنگ بود ... موقع گرفتن کارت پرواز به یاشار گفتم یه جایی کنار پنجره بگیره ...  

 و سفرمون را با هواپیمایی ماهان آغاز کردیم ...   

 

 خیلی خوب بود که از پنجره همه چیز رو می دیدم !!! اول از روی تهران رد شدیم کم کم که اوج می گرفت رفتیم روی ابرها و بر خلاف همیشه که ابرها بالای سرمون بودن ابرها زیرمون بودند و خیلی جالب و قشنگ بود جلوتر که رفتیم آسمان صاف شد و شهر ها و کوه ها را می شد دید . عین این نقشه های توپوگرافی شده بود که از بالای کوه ها عکس می گیرند ... پستی و بلندی های زمین خیلی قشنگ بودند .... از روی جزیره کیش هم رد شدیم وقتی هم که روی خلیج فارس بودیم خیلی قشنگ بود پر بود از ناو ها و چند تایی هم اسکله نفتی ... من همیشه کنار پنجره را توی هواپیما دوست دارم . چیزهایی را میشه دید که همیشه در دسترس نیستند و این خیلی جالبه !!! 

 

   

 

نظرات 6 + ارسال نظر
عارف شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:15 http://arefoto.blogfa.com

سلام ....

یعنی من اووووووووول شدم ....؟

امیدوارم خوش گذشته باشه ...

مطلب جدید گذاشتم ... از زندگی ما هم دیدن کنید ...

الی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:20

سلام گلم من از خواننده های خاموشت هستم ولی برام سوال پیش اومد اسم مدیر شما خانم قنبری نیست دبیرستان پانزده خرداد خواهرش هم ناظمه

نه !!! توی اکثر مدارس غیر انتفاعی خواهر مدیر معاون مدرسه است !!!

ارمغان شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:21

خدا را شکر که بهتون خوش گذشته

پرنده خانوم شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:51

یلدا جونیییییی سلاااااااااااااااامممم:*
رسیدن بخیر خانومیییییییییییی
خدارو شکر
پس کلی خوش گذشته بهتون
چقدر خوب:*
ایشالا که از این به بعد تند تند برین مسافرت و کلی خوش بگذره بهتون
منم از هواپیمایی ماهان خاطره خوبی دارم
منتظر بقیه.شیمااااااااا خانومی
بوووووووووووس:*

ایشالا شما و عسلی خان برین سفر !!!
جاتون خیلی خالی بود
پرنده جونم واقعا جای باورنکردنی ای بود به نظرم ماه عسل برین خیلی جالب و به یاد موندنیه !!!

محیا یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:27

رسیدنتون بخیر عزیزم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته

ممنونم محیای عزیزم

جوجوک شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 http://arteen.mihanblog.com

سلام یلدا جون
خوبی عزیزم؟
من توی گوگول در مورد دبی سرچ می کردم با وب شما آشنا شدم
و دیدم که شما به تازگی سفری به دبی داشته اید
ممنون می شوم اگر کمک اطلاعاتی به من بکنید
من و همسرم مهرماه قصد سفر به دبی را داریم
ولی با تور نیم خواهیم برویم
برای همین مزاحمت شدم عزیزم
می شه در مورد اسم هتل و قیمت غذاها و اسم رستورانها و فروشگاههایی که رفتی به من اطلاعات بدهی؟
ممنون می شوم عزیزم
لطف می کنی
می خواهم بدونم بازار که می رفتید برای حمل و نقل از چه سیستمی استفاده می کردید
مترو؟
یا خود فروشگاه ها حمل و نقل رایگان دارند
چه بازاری رفتید
و کدوم بازار اجناس شیک و مارک دار داشت و کدوم بازار قیمت هایش مناسب بود
یلدا جون! ممنون می شوم کمکم کنی
شاد باشی وتندرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد