خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

تولد یک سالگی وبلاگم

 

امروز تولد یک سالگی وبلاگمه  

چقدر زود گذشت  

به هر حال یک سال با همه ی خوبی ها و بدی هاش گذشت  

یه عالمه دوست جونای مهربون پیدا کردم  

کلی مطالبشون و خوندم و باهاشون زندگی کردم     

 

 

یادمه پارسال این موقع ها خیلی سرم خلوت تر بود ...   

و تصمیم گرفتم وبلاگ باز کنم تا یه عالمه دوست پیدا کنم  

روزهای خوبی را کنارتون گذروندم  

با هر کامنتتون کلی انرژی گرفتم  

.  

از حضورتون کنارم  

خیلی ممنونم 

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده خانوم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35

مبااااااااااااااارکههههههههههه
چقدر زود گذشت یلدا جونی
اون روزایی که میومدی و از اول قصه مینوشتی و ما هم منتظر بقیه.ش بودیم و میگفتیم زووووووود آپ کن دیگههههه...تو هم مارو توی خماری میذاشتی
ایشالا که صد و بیست سال به وبلاگ نویسی ادامه بدی و همینطور دوستای خوبی برای هم بمونیم، ایشالا یه روزی بیایم و عسک یه نی نی خوشملو ببینیم اینجا که شبیه مامانی خوشگلشه ایشالاااااااااااا:)
دوست من خیلی خوشحالم که باهم دوستیم:*
مخصوصا که تو آبجی بزرگ منییییییییییییییییی
یه بووووووووووووس واسه یلدای عزیزممممم

یادش به خیر پرنده خانوم
بووووووووووووس

جوجو چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 http://alahman.blogfa.com

تولد خونه خاطرات مبارک...
الهی که همیشه وهمیشه از خوشی ها توش بنویسی

ممنونم عروس خانوم

می می چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

تبریک تبریک تبریک
خیلی خوشحالم که امروز توی خیلی از وبلاگایی که رفتم تبریک نوشتم به مناسبت های مختلف

مرسی می می جونم

عارف چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:45 http://arefoto.blogfa.com

مبارک باشه ...

ان شاا... تولد ۱۰۱ سالگیش رو تبریک بگیم ...

نازخاتون چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:54 http://www.nazkhatoon64.blogfa.com

سلام گلی جون تولد وبلاگت مبارک گلم
امیدوارم همیشه سلامت باشی و وبلاگ بنویسی

ممنونم نازخاتون عزیز

بهارنارنج و یاس رازقی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://formyramin.blogsky.com

آخییییی. یادته یلدا من همون روزای اول باهات آشنا شدم؟ اگه اشتباه نکنم اولین یا دومین پستت بود. تو هی اومدی خاطره نوشتی و من چقدر ذوق می کردم از اینکه یه به وصال رسیده ی خوشبخت رو میدیدم که داره از خاطرات روزهای سختش میگه.
خوشبخت تر باشی و عاشق تر و موفق تر. بوس

آره یادش بخیر !!!!
امیدوارم زود زود خبر عروسیتون رو بشنوم و شادی هامون کامل تر بشن .

فنچ جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://baghe-ma.blogsky.com

مبارکه خانوم خانوما:* ایشالله که همیشه بیای از اتفاقای خوب و آرامش زندگیت بنویسی. یه چشم انداز یه آینده آروم برای من:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد