خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱۲ + دو ماه در آسمان

ما از سفر برگشتیم ... خیلی خوش گذشت اما الان بسیار خسته ام ...   

امشب گویا قراره دو تا ماه توی آسمون باشه ؟!!!! 

ساعت ۱۲:۳۰ شب  

هر ۱۲۰۰ سال یکبار اتفاق می افته .... البته یکیشون ماهه اون یکی مریخه که خیلی به زمین نزدیک شده .  

امشب تولد برادر شوهرمه و باید بریم خونشون ... فعلا بین مادر و پسر صلح برقرار شده ... 

این چند روز که سفر بودیم هوای شمال خیلی خوب بود ... خنک خنک بود ... دو سه بار رفتیم دریا و دو سه بار جنگل ... نمک آبرود و سی سنگان ... سی سنگان را خیلی بیشتر دوست داشتم بکر تر بود ... با برادرم و خانومش و همسرم کلی عکسای بامزه انداختیم و بازی کردیم و خندیدیم ...  

فردا باید برم سر کار و فکر می کنم انرژی ندارم ... باید لباسا رو جمع کنم و اتو کنم ...   

همیشه بعد از سفر عاشق اینم که برگردم خونه ی خودمون ... خیلی دلم براش تنگ می شه ... آرامش خونه رو هیچ جای دنیا نداره ... کلا از سفر طولانی اصلا خوشم نمیاد ...  

ماهو امشب حتما ببینید ...

نظرات 3 + ارسال نظر
پریناز شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:12

سلام خوبی ؟ من که رفتم دیدم ابری بود نشد !!!!

آره هوا ابری بود ... یه دونه ماهم نبود !!!!

پرنده خانوم شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

خدارو شکر که بهت خوش گذشته یلدای عزیزم:*
منم دلم یه مسافرت شمال میخواد....:پی

یلدا من دیشب نگاه کردم آسمونو
اما دو تا ماه ندیدم
تو تونستی ببینی؟؟

نه اینجا هوا ابری بود ... اما فکر کنم سرکاری بوده !!!! یکی بهم گفت اصلا همچین چیزی وجود نداره همش دروغه !!!!

بادوم یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 http://almondandhazelnut.blogfa.com/

برا همین همه مردم آسمون رو نگاه می کردن پس!!!!
من هی می گفتم آخه چه خبره که این همه ملت وایسادن بالا رو نگاه می کنن
یلدا جان بابت راهنماییت خیلی ممنون
هیچ وقت از این جنبه به کار نگاه نکرده بودم
ولی می بینم که کاملا درست میگی

یه توصیه ی دیگه هم بهت می کنم ... اکر آقا حسام خیلی تمایلی به کار کردنت نداره پافشاری نکن ... حساسش نکن و سعی کن کم کم شروع کنی !!! اگر هم نه که مشکلی نیست ... ولی حتما سعیتو بکن که کار نیمه وقت داشته باشی ... کار تمام وقت و ۶ روز در هفته آدم را خسته و فرسوده می کنه و به جای شادابی بیشتر ... خسته تر می شی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد