خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱۶

امروز تعطیلم ... کلا تا شنبه تعطیلم ... دارم همون کارایی که داشتم و باید تمومشون کنمو انجام می دم ... اما سرم خیلی درد می کنه !!!! انگار فشارم خیلی پایینه .... خوابم میاد اما خوابم نمی بره ... 

این کارها رو باید زود زود تحویل بدم ... چند وقته تنبلی کردم و همشون روی هم تلنبار شدن !!!! البته هفته ی دیگه فقط شنبه می رم سر کار شاید یکشنبه هم برم و بقیشو تعطیلم ... قبلا گفته بودم ... دو هفته از مرخصی هام مونده ... هفته ی آخر شهریور و که باید همه بریم مدرسه چون باید کارای شروع سال تحصیلی رو انجام بدیم ... اگر قرار به مرخصی رفتن هم باشه باید دو هفته ی آینده رو پشت سر هم برم !!!!  

تعطیلی رو دوست دارم ... اما وقتی تنها توی خونه می مونم حوصله ام سر می ره دوست دارم زودتر تموم شه برم سر کار ...  

امسال خیلی خوبه ... چون من ۴ روز می رم سر کار !!!! شنبه می رم ... یکشنبه تعطیلم ... دو شنبه می رم ... سه شنبه تعطیلم ... چهارشنبه و پنج شنبه می رم ... جمعه تعطیلم ... البته باید واحدای آزمایشگاهیم رو بردارم ... دانشگاهم هم دماوند ... واقعا کی حال داره بره تا اونجا ... اما مجبورم تقریبا ۱۱ واحد آزمایشگاه داریم ... هر کدوم هم توی یک روز برگزار می شه !!!! چیکار می شه کرد ... باید رفت دیگه !!!! 

فردا شاید چیزی ننویسم ... آخه یاشار هم خونه است ... اما پس فردا حتما میام ... 

دعا یادتون نره

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجو سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://alahman.blogfa.com

سلام گل خانوم!
قالبت مبارک باشه!
اپم!

پرنده خانوم شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:23

امسال چقدر خوبه شرایط کاریت یلدا!
یک در میان تعطیلی
عااااااااااالیه
خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتت

ظاهرش که خیلی عالیه ... امیدوارم باطنش هم عالی باشه ....

مرجان یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:49

سلام عسیسم
چقد آپ کرده بودی!
نگذان نباش شاید همکارای جدیدتم مث قبلیا خوب باشن
راستی من نمیدونم تو معلم چی هستیااا یلدا جونی!!
درمورد نظرتم که برام گذاشتی ممنونم
خییییلی کمکم میکنه
یه سوال دیگم دارم که ار پرنده خانومم میخوام بپرسم
نمیشه همینجا ازت بپرسم؟
آخه من کلا با ایمیلم مشکل دارم!
دارماااا ولی حالشو ندارم!!

معلم نیستم مرجان جون !!!!
همه کاره ام ... معاون اجرایی ... مسئول کامپیوتر ... کلا هر جاری کاری لنگ بمون میان سراغ من
هر جا دوست داشتی بنویس ... من گفتم شاید حرفات طولانی باشه و دلت بخواد خصوصی تر باشه ... فقط همین ... وگرنه هرجوری که خودت راحت تری

mehrnoush سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://pinksky48.blogsky.com

salam man ye soal dashtam dge khaste shodam enghad invar onvar sar zadam shayad shoma betunid b man komak konid.mikhastam bebinam shoma midunid chetori mitunam to web logam ax bezaram?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد