خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۲۱

امروز خونه بودم و چون مدرسه تعطیل بود خدا رو شکر مزاحم نداشتم !!!! 

همش وبگردی کردم و کلی به فیس بوک سر زدم و دوستای قدیمی رو پیدا کردم ... خیلی بامزه است وقتی دوست دوران ابتدایی یا راهنمایی و یا حتی دبیرستانت رو بعد از سال ها بی خبری پیدا می کنی و می بینیش که چه شکلی شده چی کار می کنه ... چه رشته ای خونده ... ازدواج کرده یا نه !!!! بعضی هاشون هنوز ازدواج نکردن ... بعضی هاشون ازدواج کردن و بچه هم دارن ... خیلی جالبه برام ... چقدر بزرگ شدیم و خودمون خبر نداریم ... من واقعا هنوز باورم نمی شه که در آستانه ی ۲۹ سالگی هستم ... انگار توی دوران دانشجویی و اون اولای دوستیم با یاشار باقی موندم !!!! 

امشب می ریم خونه ی برادرم ... تولد خانومشه . 

دلم می خواد برای این تعطیلاتم برنامه ریزی کنم ... یکم خودمو برای ترم جدید دانشگاه آماده کنم !!!! اما تنبلیم میاد ... می دونم شروعش سخته و اگر شروع بشه بقیه راه راحته !!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
بادوم چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:09 http://almondandhazelnut.blogfa.com/

خیلی شرینه راست میگی
من که از خیلی از دوستام دیگه خیلی وقته خبر ندارم
البته احتمالا تنبلی خبر نگرفتن بیشتر از طرف خودم بوده

جوجو پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 http://alahman.blogfa.com

سلام گلی..من اینقده دوست دارم برم تو فیس بوک ..اما هیچ کس یادم نمیده!
تولد برادت مبراک باشه!
منم اپم

در مورد فیس بوک برات نوشتم ...

خانمی گل و گلاب و آقایی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:12 http://www.aloonake-manoto.blogfa.com

مرسی که سر زدی
عید فطرت مبارک
بوس بوسی

عید تو هم مبارک

فاطمه شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 http://zendegi-man-to.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی آبجی؟همسریت خوفه؟؟؟عیدتون مبارررررککککک..أبجی الان من در حال انتخاب واحدم اما نمیشهسیستم دانشگاه هنگیده...ناناحن هستم

سلام
عید شما هم مبارک باشه
همیشهه انتخاب واحد سایت ها هنگیده می شن
مرغ زیرک گر به دام افتد تحمل بایدش !!!!!!!!!!

پرنده خانوم یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03

یلدای گلم ببخشید من دیر بهت سر میزنم
اما همیشه به یادتم و منتظر یه فرصتیم که بیام پیشت:*
هوارتا دلم واست تنگ شده بود
خوشحالم که حالت خوبه خانومی
امیدوارم ک هتعطیلات بهت خوش گذشته باشه:*

تو خوبی ؟!!!!
حالت بهتر شد ... حال همسریت بهتر شد ؟!!!!
مواظب خودتون باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد