خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۲۳

امروز دقیقا از ساعت ۹:۵۳ دقیقه اجازه انتخاب واحد دارم ... 

در راستای اون پروژه کامپیوتری که قبلا بهتون گفتم دیروز یکسره کار می کردم و واقعا کمر درد گرفتم از بس که یکسره پای کامپیوتر بودم ... بعد از من هم یاشار تا ساعت ۴ صبح بیدار بود ... باید یک بخشی از کار را تا امشب تحویل بدیم ... یکمی تنبلی کردیم وگرنه شاید تا الان همش هم تموم شده بود ...  

حالا امروز هم باید یکسره کار کنیم و فکر کنم حدودا تا ۱۰ روز آینده رو باید بکوب مشغول انجام این عملیات ویژه باشیم ... البته تنبلی کردنم بیشتر به خاطر این بوده که خواهرم هفته ی دیگه می ره و همش دوست داره که با ما باشه و من مجبور بودم به خاطر اون کارهامو ول کنم و همش اینور و اونور بگردونمش !!!! 

حالا این یک هفته ی آخر رو نمی دونم چی کار کنم از طرفی دلم می خواد که بیشتر باهاش باشم . از طرف دیگه هم این کاره خیلی مهمه و باید زودتر تحویل داده بشه و هرچی بیشتر کار کنیم از لحاظ مالی خیلی بیشتر به نفعمونه ... تقربا هر دو ساعت کارش معادل یک روز کامل کاری است !!!! البته خیلی کار خسته کننده ایه و نمی شه چند ساعت پشت سر هم و یکسره کار کرد ... دیگه کم کم هم اعضای بدنت خشک می شه هم مغزت هنگ می کنه !!! 

هر وقت می خوام کتابامو دور و برم پهن کنم و دوباره درس خوندن و شروع کنم یه کاری پیش میاد دیگه ... این ترم هم یاشار گفته واحد زیاد بردارم که درسم زودتر تموم بشه ... بر می دارم اما می ترسم نرسم بخونم و فقط پولش رو پرداخت کرده باشم !!!! دوستای درس خونم می شه راهنمایی ام کنین چه جوری برنامه ریزی کنم ... فکر کنم ۶ تا درس اختصاصی داشته باشم این ترم و دو یا سه تا واحد عملی !!!! به نظرتون می رسم بخونم !!!! 

مواظب خودتون باشین  

سعی می کنم هر روز چند خط بنویسم اما اگه نشد بدونید مشغول کارم !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:22

منم امروز از ساعت ۱۲ به بعد وقت انتخاب واحدمه

سایت انتخاب واحد ما هنگ کرده !!!!

جوجو سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://alahman.blogfa.com

چطوری یلدا جونم!
میبینم که حسابی مشغولی ها!
خوب خواهری رو به اندازه کافی گردوندیش دیگه!به نظر من کارت رو انجام بده!مهم تره!البته کار همیشه هستا اما .....خوب.....نمیشه انجام نداد که!
امیدوارم که به خوبی پیش بره

قربونت برم ... همین الان داشتم وبتو می خوندم ... مواظب خودت باش

مرجان پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38

سلاااااااااام
چقده کار داری دخمل
آره اگه بکوب بخونی میتونی عزیزم

مرجان پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:39

خبرای خوب دارمااااااا ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد