خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۳۴

باز هم خبر خاصی نیست ... پشتم همچنان درد می کنه ... البته خیلی بهتر شده ... اما هنوز هم نمی تونم درست و حسابی بشینم یا بخوابم ... باید همش خودمو مشغول کار کنم تا حالیم نشه  

فردا با اونکه روز تعطیلمه اما می رم مدرسه ... هم برای اینکه یه چند وقتیه دلم توی خونه می گیره ... هم به خاطر اینکه یه عامله کار دارم ... هم به خاطر اینکه سرم گرم باشه با آدما ... خودم یه عالمه کار دارم توی خونه ... یه عالمه درس ... اما نمی فهمم چمه ... توی خونه هیچ کاری نمی تونم بکنم !!!!!!!!!!! 

فردا صبح اول می رم دفترچه بیمه ام رو تمدید کنم ... بعدش می رم مدرسه ...  

شب هم خاله هام خونهی مامانم هستن و می رم اونجا ... من ۵ تا خاله دارم که هر کدوم یه جای ایرانن ... دو تا شون شمال ایرانن ... یکیشون شیرازه ... یکیشون کرمانه ... یکیشون هم کرج  

و حالا فردا شب قراره اون خالم که شیرازه ... و اونی که کرمانه و اونی که کرجه برن خونه ی مامانم ... دلم براشون تنگ شده ... ایشالله که من هم می رم !!!!  

می خوام برای مامانم اینا اینترنت ای دی اس ال بگیرم ... پورت هاشون پره !!!!!!!!!! وایرلس هم اونجاها سرویس نمی دن !!! مامانم هم که تازگی ها راه افتاده و می خواد همش بره اینترنت و فیس بوک و ... همش سرعتش کمه !!!!!!!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 http://WWW.ALMAA.BLOGSKY.COM

آفرین به مامانت
چرا ای دی اس ال سرویس نمیده؟ همه شرکتا رو امتحان کردی؟
با این حس کرختی که آدم دستش به کاری نمیره باید مبارزه کرد

کلا پورت اون منطقه پره !!! یعنی هیچ شرکتی فعلا جای خالی نداره !!!!

فاطمه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 http://zendegi-man-to.blogfa.com

سلام آبجی جونم..خوبی؟بهتر شدی..خیلی خسته ایا..معلومه..کالش یه برنامه س سفری چیزی جور کنی

آره خیلی دلم تفریح می خواد ... تعطیلات بدون تفریح اصلا خوب نیست !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد