خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۳۵

دیروز صبح که بیدار شدم یکی از همکارام اس ام اس داد که شنیدم فردا تهران تعطیله !!!! 

آخه بنده خدا رفته بود مسافرت و ۴ شنبه باید میومد سر کار !!!! منم از همه جا بی خبر زود اومدم سرچ کردم دیدم بعله به خاطر آلودگی هوا تعطیله !!!! منم که کلا تصمیم گرفته بودم سه شنبه برم سر کار ... دیگه لباسامو پوشیدم و با یاشار رفتم !!!! آخه ما محل کارامون نزدیک همه و من صبح ها با یاشار می رم ... خلاصه رفتم سر کار و همه متعجب شدن که من چرا اومدم ... خدا رو شکر کلی از کارامو انجام دادم و به بقیه هم کمک کردم ... آخر سر هم یه منتی سر مدیرمون گذاشتم... گفتم خوب شد من امروز اومدم ها چقدر کار داشتین !!!! اونم کلی ذوق مرگ شد گفت آره راستی تو چرا امروز اومده بودی !!! گفتم همینجوری از دیشب تصمیم گرفتم امروزو بیام!!! بعدش مدیرمون گفت که من اگه شماها رو نداشتم چیکار می کردم !!!! (باکلی ذوق و خوشحالی)و من هم در دلم بسی قند آب شد !!!! ( البته اینو بهش گفتم که وقتی موقع امتحانام خواستم نیام سر کار بدونه که یه روزهایی هم بوده که اضافه اومدم !!!! )  

خلاصه یاشار هم زودتر کارشو تعطیل کرد و اومد دنبالم با هم رفتیم خونه !!!! ناهارامونو که خورده بودیم یه راست رفتیم خوابیدیم !!!! بعدش هم مگه یاشار بیدار می شد از بس که شبا دیر می خوابه و صبح ها مجبوره به خاطر من زود بیدار شه وقتی بخوابه دیگه بیدار نمی شه !!!! ( شب ها بیدار می مونه و روی برنامه هایی که باید بنویسه فکر می کنه و مطالعه می کنه ... البته گاهی هم این وسطا چت می کنه .... فیس بوک می ره و ... )  

بعدش هم رفتیم خونه ی مامانم اینها که گفته بودم قراره خاله هام بیان !!!! خاله هام خیلی دیر اومدن توی ترافیک گیر کرده بودن ... بعدش هم شام خوردیم و حدودای ۵/۱۱ اومدیم خونه و دوباره یاشار تا ۵/۵ صبح بیدار بود !!!!  

امروز صبح هم ساعت ۵/۸ رفت سر کار ... آخه اونا تعطیل نبودن !!!! کلن شرکت های خصوصی هیچ وقت تعطیل نیستن ...  

فردا هم عید غدیره و مادر شوهر هم سادات !!!! 

احتمالا امشب می ریم خونشون ... چون فردا دوستاش و همسایه ها میان راحت نیستیم ... 

امروز صبح هم طی یک عملیات ویژه کل خونه رو تمیز کردم از گرد گیری حسابی گرفته تا شستن پتوها... روتختی ... روبالشی ها و .... کلی کار کردم ... از وقتی یاشار رفت تا همین الان که ساعت ۱۵/۱ است !!!! تا یکمی پشتم خوب شد افتادم به جون خونه دیگه !!!! حالا می تونم با آرامش کامل درسامو بخونم ... البته اگه فردا این آقا یاشار خونه رو دوباره کثیف نکنه !!!!  و از سرو کول من بالا نره و بذاره درس بخونم !!! کلا وقتی من کتاب می گیرم دستم انگار براش هوو آوردم !!! البته جدیدا سرش خیلی شلوغ شده ... از همون وقتی که بخش کاریش عوض شده و ارتقا پیدا کرده باید خودشو خیلی جلو تر ببره و هر روز کلی مطالعه می کنه و ...  

همچنان از پول خبری نیست و من دلم یه عالمه پول می خواد !!! آخه یکی نیست بگه بابا توی این خونه دو تا آدم زندگی می کنن هر دو تا هم دارن کار می کنن اما همیشه جیباشون خالیه !!!! می دونین چرا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون که حقوقی دریافت نمی کنن ... فقط داریم در راه رضای خدا کار می کنیم ... یاشار که از شهریور حقوقی دریافت نکرده ... منم از مهر تا حالا ... یعنی من هنوز حقوق مهرم رو هم نگرفتم ...در نظر داشته باشید که  امروز ۳ آذره !!!!! حالا پارسال محل کار یاشار اینجوری نبود که امسال اونم اینجوری شده !!!!!!!!!!! حالا شماها یه راهکاری بدین به ما !!!!  

دیگه خیلی گشنمه برم یه ناهار خوشمزه بخورم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

عیدهمتون مبارک ... تعطیلات خوش بگذره !!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
عارف چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:17 http://arefoto.blogfa.com

سلام [لبخند] عیدتون مبارک [گل][گل][گل]

مطلب جدید نوشتم [لبخند]

جوجو چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:38 http://alahman.blogfa.com


سلام چطوری تو یلدا جونم!
عیدت مبارک عزیزم!
وایی امان از این کاره خونه که تمومی نداره!
من که جدیدا بی خیال شدم!
و هر موقع وقت داشته باشم انجام میدم!
گفتی پول و کردی کبابم!
دقیقا منم همین درد رو دارم
پریشب داشتم از بی پولی و دپسردگی گریه میکردم و حرص از این موخرودم که اخه وقتیما دو نفری داریم کار میکنیم و هم و نمیبینیم چرا اخه چرا پول کم میاریم و به هیچ کاری نمیتونیم برسیم

آلما چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:32

منم دلم پول میخواد
الان خیلی بهش احتیاج دارم

جنی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06

سلام دوسی
بابا کارمند نمونه

لذت یک خرید آسان و مطمئن در کنار همسرتان با قیمت های مناسب را در سایت ما تجربه کنید .

فروش انواع لباس خواب ترک ، تاپ و شلوارک ، جوراب های فانتزی ، ساپورت ، لباس های زیر مردانه و زنانه و ... به صورت پستی در فروشگاه ترمه .

در صورت وجود هر گونه سوال ، انتقاد و پیشنهاد به وبلاگ ما مراجعه کنید .

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید مطالب وبلاگ را مطالعه کنید .

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد