خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۳۶

امروز به یکی از آرزوهام که داشتن گودر در وبلاگم بود رسیدم ... بالاخره وقت کردم و درستش کردم !!!! 

اگر دقت کنین بالای لینک دوستان دوباره اسم همه وبلاگایی که اد کردم هست و حالا زود زود می فهمم که کیا آپ کردن !!! و مجبور نیستم همه رو باز کنیم تا بفهمم که آپ کردن یا نه !!!!!!!! 

کلی درست کردنش طول کشید ها !!! ولی بالاخره موفق شدم !!!!  

بعد از درست کردن گودر هم رفتم سراغ درسام !!!! و کلی موفقیت آمیز بود !!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهارنارنج و یاس رازقی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:54 http://formyramin.blogsky.com

آرههههه . این گوگل ریدر واقعا نعمته! من برای وبلاگ روزانه نوشت هام یکی درست کردم. باید برا این وبلاگمم درست کنم

alma یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:38

منم خیلی این گوگل ریدرو دوست میدارم

فنچ سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 http://baghe-ma.blogsky.com

مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد