خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۳۷

خب می بینم که دوباره ۴ شنبه و ۵ شنبه رو تعطیل کردند و با سه شنبه ای که من تعطیلم می شه ۴ روز !!!!  

هر چند امروز خیلی حال و حوصله ندارم !!!! اصولا الان حوصله ی هیچ کاری رو ندارم ... نه درس خوندن ... نا انجام دادن کارای خونه و نه ...    

همینجوری الکی از صبح دارم وب گردی می کنم ... دیشب خوب نخوابیدم ... یاشار تا صبح بیدار بود ... یعنی واقعا تا خود صبح ساعت ۵/۷ صداش کردم میگم بیا لااقل یه ساعت بخواب بعد برو ... به خاطر همین من دیشب درست و حسابی نخوابیدم ... همش دلم شور همسرمو می زد که کار داره و باید بیدار بمونه !!!!!!!!!! 

صبح لبه ی پتو رفت تو چشمم ... چشم چپم و حالا یکمی تار شده ... نمی دونم برم دکتر یا نه ... فکر کنم یکمی صبر کنم اگه بهتر نشد بعدش برم ... امیدوارم مشکل خاصی نباشه !!! 

کاش بتونم از این ۴ روز خوب استفاده کنم ... 

خبر دیگه اینکه خواهرم تصمیم گرفت که ایتالیا بمونه و نره آمریکا ... و این خیلی خوبه ... چون هم اون می تونه بیاد و هم ما می تونیم بریم و ببینیمش ... چند وقت پیش رفته بود پاریس ... رفته بود که با خودش تنهایی فکر کنه که بره یا بمونه ... بعد اینقدر اونجا بهش خوش گذشته بود که فکر کرد بمونه بهتره ... به من می گفت تو اگه بیای عاشق شانزه لیزه می شی !!!! حالا من قراره پولامونو جمع کنیم و بریم و ایتالیا و از اونجا اگه شد فرانسه !!!!!!!!!!!!!! 

 

می دونین من توی این سه هفته اخیر فقط ۷ روز رفتم سر کار !!!!!!!!!!!!! خیلی خوش گذشته !!!! تا باشه از این تعطیلات آخر هفته ای !!!!  

اما آلودگی هوا واقعا داره اذیتم می کنه ... دیروز ریه هام خیلی سنگین بودن ... مثل وقتی که آدم سرما می خوره و ریه هاش عفونت می کنه ... امروز که از صبح خونه ام بهترم !!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام عزیزم.تعطیلات خوش بگذره.به حال ما که تفاوتی نداره اگه بخوایم نیایم باید با هزارتمنا و خواهش و التماس مرخصی بگیریمخوش به حالت.کارمند نمی خواین
بابت خواهرت هم خوشحالم.زودتر ژولاتونو جمع کنین که برین

مگه توی شرکت خصوصی کار می کنی !!!!!!!!!!
اتفاقا تا تعطیل شد یاشار هم گفت نمیشه ما هم بیایم اونجا کار کنیم !!!!!!!!!!!

فاطمه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:46 http://zendegi-man-to.blogfa.com

سلام..تو که همچنان یک در میون سر میزنی......خواهری کار خوبی کرد...راستی خواستی بری فرانسه منم برم مترجم شم..فرانسه به جز شانزلیزه خیلی جاهای تاریخی و اصیل دیگه هم داره..خدا نصیب کنه..میدونی که من فرانسه خوندم

نه نمی دونستم !!!! اگه رفتم حتما تو رم می برم ...
البته من یک در میون سر نمی زنم ... هر روز سر می زنم ... اما یک در میون کامنت می ذارم !!!! دیگه فعلا همینو از من قبول کنین

بادوم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:25 http://www.almondandhazelnut.blogfa.com

یلدا جان برای چشمت به نظرم برو دکتر چون عضو حساسیه
یه دفعی خدایی نکرده قرنیه ت زخم شده باشه
اون جوری دکتر سریعا قطره میده
به نظرم خواهرت کار خوبی کرد موند
ان شاالله موفق باشه

خدا رو شکر چشمم بهتر شده !!!!

ریمیک چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 http://del-neveshtehha.blogsky.com

سلام یلدا جونم
می بینم که تعطیلات به تو هم مزه کرده!!! منم .... هر چند این امتحان ارشد یه کم مانع هست اما از طرفی هم به جای سرکار رفتن می تونم درس بخوانم ... اگه تنبلی نکنم ...
دوست گل خودمی ...
بوووووووووووووووووووووس

خب منم به خاطر همین امتحانا از این تعطیلات خوشحالم ... وگرنه من آدمی نیستم که بتونم زیاد خونه موندنو تحمل کنم ... اما لااقل اید بشه یکمی درس خوند !!!!!!!!!!!!
بوووووووووووووووووووووس

شقایق و حبیبی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53

سلاممممممممممممممممممممممممم عزیزه دله خومممم
خوبی قرب.ونت بشم منننننننننننننننننننننننننننننننن
اقا یعنی چه خوب چرا همه رو تعطیل نکردن مگه ما دم نیستیم .خوف منم دلم تعطیلی می خواددددددددددددددددددژالهی بمیرم چشمت چه طوره .ببین یه چایی تازه دم کرده رو بریز تو یه نعلبکی و بزار خنک شه و بعدش بگیر زید پلکه چشمت و چشمتو شستشو بده . به خدا خیلی تاثیر دارهههه امتحان کن گلم
ان شالله این تعطیلی بی موقع حسابی به یلدا جونم خوش بگذره
وایییییییییییییییییییییییی راستی خوش به حاله خواهریت منم عاشق ایتالیا و امریکامممممم . خانمی خیلی مواظبه خودتون باشید حتما اگه بیرون رفتی ماکس بزرننننننننننننننننننننننننننن گلکم

اصفهان رو هم که تعطیل کردن !!!!!!!!!!!!
البته اینم بگم ها اینجا شرکت های خصوصی بازن ... یاشار همه ی این تعطیلات رو رفته سر کار !!!!
چشمم بهتره !!!!!!!!
عروس خانوم تو هم مواظب خودت باش
حالا امروز که تعطیله هوا هم بهتره !!!!!
بوووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد