خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

دیدار دوستان قدیم

وای اگه بدونین چقدر امروز بهم خوش گذشت ... فکر نمی کردم اینجوری باشه !!!! فکر نمی کردم اینقدر دلم برای دوستای دوره ابتدایی تنگ شده باشه !!! اما شده بود ... با بعضی هاشون ۴ سال توی یک کلاس بودیم ... چقدر تولد هم می رفتیم ... چقدر با هم شیطونی می کردیم ...  

چقدر امروز یاد خاطرات قدیم رو کردیم ... روزی که مدرسمون آتیش گرفته بود ... معلم هامون ... کلاس هامون ... یکی از دوستام می گفت یادته من می اومدم سر کوچتون دنبالت تا با هم بریم ... آره یادمه ... و چقدر شیرین بودن اون روزها ...  

حالا دیگه هممون بزرگ شدیم ... خانوما ی ۲۹ ساله !!!! به نظرم اکثرشون قیافه هاشون تغییر نکرده بود ... و اونا به من می گفتن که تو اصلا اصلا تغییر نکردی ... همونجوری بزرگ شدی !!!  

یکی دو نفرشون ازدواج کرده بودن ... بقیه هم نه !!!! اما هیچ کس بچه نداشت ... من خودم زودتر از همشون ازدواج کرده بودم !!!!  

به هر حال خیلی خوش گذشت ... خیلی زیاد !!!! اونقدر که خیلی انرژی مثبت گرفتم ... کلی عکس گرفتیم و قرار شد بزاریم توی فیس بوک برای بقیه که بتونن سیو کنن !!!!  

فکرشو بکنین دختر کوچولوهایی که ۹-۱۰ ساله بودن ... حالا همشون ۲۹ ساله اند !!!! خیلی بیشتر از ۱۶-۱۷ سال بود که ندیده بودمشون ... باز هم خدا پدر و مادر سازنده فیس بوک بیامرزه که ما تونستیم همدیگرو بعد از اینهمه سال پیدا کنیم ...  

یکی از دوستام دارالترجمه زده بود ... اونیکی دفتر گرافیکی داشت ... یکی دیگه معماری خونده  ... اونیکی ...   چقدر جالب !!!! چقدر قشنگ ... 

بهتون توصیه می کنم بگردین دوستاتونو پیدا کنین ... بعد با هم یه قرار دوستانه قشنگ بزارین ...  

فوق العاده است !!!!  

واقعا فوق العاده است ... رفتم به رویای کودکی ام ...  

نظرات 5 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 http://WWW.ALMAA.BLOGSKY.COM

وایییییییی
جه خوب چه جوری پیداشون کردی؟
من خیلی دلم میخواد یه سری از بچه های دوران ابتدایی رو پیدا کنم اما نتونستمخونه هاشون عوض شده و تو غیس بوکم نبودن
کاش یه راهی بود

آره فوق العاده بود !!! خودم هم فکر نمی کردم اینقدر خوب باشه !!!!
از توی فیس بوک با اسمشون تصادفی پیدا شدن دیگه !!!!
بعد که یکی رو پیدا کردم کم کم بقیه هم پیدا شدن ... بعضی ها رو هم دیروز تازه پیدا شون کردم !!!!

مریم دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:25 http://oddlife.blogsky.com

از بابت لینک یک دنیا ممنونم

خیلی دوست داشتم وبلاگتو !!!!!!!!!

حسام سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 http://ye-nafas.blogfa.com

اخی چقدر خوبه این لحضات.ولی انقدر مشفله مردم زیاد شده که الان یکی رفیقشو تو خیابون ببیته رو شو اونور میکنه...هیچی بیخیال به وبلاگ منم یه سر بزن وبلاگ تو راستی خیلی قشنگه
http://ye-nafas.blogfa.com

ریمیک سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:01 http://del-neveshtehha.blogsky.com

واقعا فکر کنم این پدر و مادر سازنده های فیس بوک چه خوش به حالشون شده ........ از بس همه یه خدابیامرزی براشون میفرستن .......
منم کلی از دوستای دوران ابتدایی و راهنمایی رو پیدا کردم .....

آره خیلی !!!!
چه خوب ... پس یه قراری باهاشون بزار ... خیلی هیجان انگیزه

هرزه نوشت های ِ یکـ دوشیــزه جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:47 http://2tanelokht.blogsky.com

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد