خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۴۶

امروز آخرین روزیه که برای اولین امتحانم فرصت دارم ... از ۱۱ فصل ... ۷ تا رو خوندم و هنوز ۴ تای دیگه مونده ...  

احساس می کنم فصل های قبلی که خودنم از یادم رفته ... پس باید یه وقتی هم برای دوره کردن اونها داشته باشم ...  

امتحانم هم صبح زوده !!!!!!!!!! 

چیکار کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
pashmakoo یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://pashmakoo.blogsky.com

از امتحان گفتی یادم اومد
وای چرا حوصلم نمیشه درس بخونم؟
ایشالا همیشه عاشق پیشه بمونید
به منم سر بزنی حوشحال میشم

امشا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 http://oanda.blogsky.com

چهار فصل که جیزی نیست من یادمه نصف کتاب می حوندم خیلی هم خوشحال بودم که بلاخره فبول می شم . یه فصل هم اضافه می خوندم برای مبادا که بالاتز از 10 بگیرم.

پرنده خانوم دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:36

الان احتمالا سر جلسه امتحانی
برات دعا میکنم و کلی انرژی + میفرستم
ایشالا که خوب بدی:*

ممنونم
از انرژی های مثبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد