خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۴۹

دیروز دومین امتحانم رو هم دادم ... بد نبود اما می تونست بهتر هم باشه ... 

امروز صبح هم که هوا خیلی برفی بود و کلی ترافیک ... قرار بود فردا هممون بریم خونه ی مدیرمون ... ناهار دعوت بودیم ... اما چون برف خیلی زیاده و خونشون هم لواسان ... کنسل شد و من بسیار شاد شدم ... چون امتحان دارم و اونجوری وقت نمی کردم که درس بخونم ...  

مامانم و با خالم رفتن بیرجند خونه ی پسرخالم ... امروز پرواز داشتن که برگردن ... کنسل شده ... الان بابام گفت که با اتوبوس دارن میان .... فکر کنم از وقتی اون هواپیماهه سقوط کرده ترسیدن ... چو.ن امروز کلی از پروازا کنسل شده بودن ...   

همکارم هم بچه هاش مریض شدن و نیومده بود ... الان که باهاش حرف زدم گفت شاید فردا هم نیاد ... چقدر مریض شدن بچه ها سخته !!!!!!!! 

فردا با یکی از همکارام قرار گذاشتیم که بمونیم مدرسه درس بخونیم ... پیش دانشگاهی ها تا ساعت ۹ مدرسه ان ما هم می تونیم بمونیم ... فکر کردم اونجوری بهتر می تونم درس بخونم .... حالا فردا کتابامو می برم اگه شد می مونم و درس می خونم تا یاشار بیاد دنبالم  اگه نه که بر می گردم خونه .  

خواهرم هم به احتمال خیلی زیاد  ۲۹ بهمن میاد ... چقدر خوب می شه !!!! از الان خوشحالم . 

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:30 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

خسته نباشیییییییییییییییییییی
موفق باشییییییییییییییییی

ممنونم دوستم

الیس در برره چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:07 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام خانومی . وای چقدر عقب مونده بودم ها !!!!!!!!!!!!!!!!! خانومی میشه پسورد اون پست رمز دارتو بدونم ؟ ممنون. راستی نمیشه همه پستهای مربوط به یکماهتو یکجا نشون بدی ؟ من تازه فهمیدم بعضی از ماه ها چندصفحهع بوده . حالا باید دوباره ارشیوتو بخونم

خوش اومدی
رمزو برات می ذارم
به خاطر اینکه سرعت وبم زیاد بشه اینکارو کردم روی هر ماه که کلیک کنی پایین صفحه شماره ۱و۲و۳ داره می تونی بقیه شو هم بخونی

شقایق و حبیبی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:04

سلام یلداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونمممممممممممممممممم
خوفی قربونت بشم
اقا خوش به حالتون .من دلم لک زده برایه مشت برف
واییییییییییییییییی واقعا هم با این سغوت های دم و دقیقه هواژیماها ادم والا جرئت نمی کنه به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا . خوب کردن با ماشین می یان
ان شالهه همه امتحاناتت و خوف بدی عزیزم
راستی گلم این جا که کار می کنی پیش دانشگاهی یا دبیرستا ن
الان اونا هم موقع امتحاناتشونه ارهههههههههههههه؟؟
راستی خواهریت از کدوم کشور می یاد جیگروووووووو
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

آره ما هم خیلی دلمون برف می خواست برفش هم خیلی قشنگ بود
اینجایی که کار می کنم راهنمایی و دبیرستان و پیش دانشگاهیه
آره اونا هم امتحان دارن
خواهرم از ایتالیا میاد ...
بووووووووووووووووس

پرنده خانوم چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:58

دعا می کنم متحانتو عااااااااااااااااااالی بدی:*
چشمتون روشن
ایشالا به سلامتی:)
:*

مرسی عروس خانوم گل

بادوم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 http://almondandhazelnut.blogfa.com/

به سلامتی ان شاالله یلدا جونم
موفق باشی تو امتحانا
این فصل امتحانا هم ماجرایی داره ها :)

اونم چه ماجراهایی!!!!!!

شکلات پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 http://mamasho.persianblog.ir

ایشالا امتحاناتو خوب بدی
ایشالا امتحانامونو خوب بدیم
ایشالا همه امتحاناشونو خوب بدن
الهی آمین

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد