خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۵۰

و اما امروز سومین امتحان رو هم دادم ...  

خیلی سخته که هر روز بری سر کار و با خستگی تمام برگردی خونه و بعد کلی درس مونده باشه که بخونی  

برای این امتحان واقعا کلافه شدم ... اینقدر وقتم کم بود که دیگه دیشب واقعا دیونه شده بودم و دیگه داشت حالم از نگاه کردن به این کتاب بهم می خورد ... تمام فصل هایی رو که قبلا خونده بودم که کلا یادم رفته بود و یه دوره اساسی می خواست ...  

یه سری هم نمونه سوال داشتم ... چند تاشون آسون بود و چند تاشون خیلی سخت ...  

اما خدا رو شکر امتحان نسبتا آسون بود و بعد از تموم شدنش خیلی شاد بودم ... آخه اون دو تای قبلی خیلی سخت بودن و به نظرم خیلی غیر استاندارد  

تا اینجا رو که خدا به خیر گذرونده ... می مونه دو تا امتحان دیگه که از هر دوشن بدم میاد به خصوص آخریه  

و در واقع امتحان بعدی خیلی مهمه چون پیشنیاز کلی از درساست و در عین اینکه باید پاس بشه نمره اش هم باید خوب باشه ... البته فکر می کنم تا اینجا نمره هام بالای ۱۲ بشن و اگر دوتای آخری هم خوب بشه خیالم راحت می شه !!!! 

حوصله ی رفتن به مدرسه رو ندارم از بس که همه چیز شلوغ پلوغ و به هم ریخته است و همه طلبکار !!!!!!!!!!!!! 

دلم می خواست برای امتحانا تعطیل می بودم ... اینجوری نمی شه درست و حسابی درس خوند ...   

مامانم بالاخره از سفر اومد ... با اتوبوس اومدن و کلی تو راه بودن ... همون روز رفتم یه سری بهشون زدم ... اینترنت پر سرعتشون هنوز وصل نشده و گفتن یکی دو هفته ی دیگه ( ای بد قول ها !!!!!!!!)  

الان دیگه کم کم می خوایم بریم خونه مادر شوهر ... فردا شب هم خونه ی مامانم  

امتحان بعدی سه شنبه است !!!!!!!!!امیدوارم بتونم حسابی بخونم

نظرات 4 + ارسال نظر
آلما شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 http://WWW.ALMAA.BLOGSKY.COM

منم همین مشکل امتحانا رو دارم

خیلی سخته .... امیدوارم موفق باشی

سمانه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

بازم میگم خسته نباشیییی دوستمممممممممممم

مرسییییییییییییییییییییییییی

مرجان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:19

ایششششالا همشو ۲۰ شییییییییییییییییی

ایشالاااااااااااااا

فنچ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:09 http://baghe-ma.blogsky.com

ایشالله همه ی امتحانات عالی بشن دوستم

مرسی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد