خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۵۲

این روزا نمی دونم چمه ... خیلی عصبیم ... به خصوص توی مدرسه ... به همه غر می زنم ... توی خونه سعی می کنم آروم تر باشم ... البته یاشار خیلی مواظبمه و بیچاره همش سعی می کنه آروم باشه و کاری نکنه ... فکر کنم آهن بدنم خیلی اومده پایین ... بعدش هم توی محل کارم هیچ کسی به فکر انجام دادن کارها نیست ... ۴ شنبه قراره کارنامه بدیم . اونم چندین مدل ... بعد هنوز هیچ کسی نمره نداده ... من همه ی فرم ها و نمودارها رو آماده کردم اما نمره ای نست که بذارم توش و ببینم درسته یا غلط ... آخرش لحظه ی آخر نمره ها رو میارن ... بعدش می گن چرا اینجاش خراب بود .. چرا اونجاش اونجوری نبود ... تازه بعضی وقتا که جالب ترن ... لحظه یآخر نظرشون در مورد شکل نمودار یا وارد کردن بعضی از نمره ها عوض می شه و کی باید کارو به موقع برسونه ... معلومه دیگه من بیچاره ... و تازه بعد از اینهمه کار باید کلی هم غر بشنوم ... و حالا اینبار من دست پیش گرفتم ... و ادامه می دم تا حداقل برای یک بار در عمرم ببینم که این کارنامه ها چند ساعتی قبل از اومدن اولیا آماده بشه !!!! 

نظرات 7 + ارسال نظر
رازقی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:10 http://myamorousdays.blogfa.com

و حقیقتا که دوستای خوب سرمایه ان...
مثل قبل با حرفات همه جوره کمک بزرگی بهم کردی یلدای گلم. نمیدونم چطور باید ازت تشکر کنم اما از خدا میخوام همیشه ی زندگیت موفق باشی
جرقه ی بسیار خوبی بهم دادی. مدارس غیر انتفاعی. من کم و بیش در زمینه ی کار تو مدارس هم تجربیاتی دارم. حتی یه سری برای یکه مدرسته ازم خواستن سرپرستی و کارگردانی گروه تئاترشون رو بر عهده بگیرم. اونا که یه مدرسه ی شبانه روزی و بچه های روستا بودن چنان خوب کار کردن که تو استان هم اول شدن!!!! یادش بخیر دقیقا روز قبل از اینکه خونواده ی رامین بیان از جشنواره استانی برگشتیم...
یلدا جان نمی دونی از راه دور چطور میتونم به این مدارس دسترسی داشته باشم؟ منظورم سایت خاصی که بتونه ادرس ها یا شماره تماس های این مدارس رو به من بده میشناسی؟

خوشحال می شم بتونم کمکت کنم دوستم ...
خیلی عالیه که تجربه داری و می تونی راحت تر کار پیدا کنی
در مورد آدرس مدارس باید بگم که من چون توی تهران کار می کنم می دونم که بسیاری از مدارس غیر انتفاعی خودشون وبسایت دارن و در ضمن اینکه از طریق سایت هر منطقه ای هم می تونی آدرس و شماره تلفن مدارس اون منطقه رو پیدا کنی ... در مورد اصفهان هم باید یه همچین حالتی باشه ... توی تهران آدرس سایت آموزش و پرورش کل اینه : tehranedu.ir
البته فکر کنم با سرچ توی گوگل هم بتونی پیداشون کنی
و در ضمن بهترین زمان برای تماس با مدارس برای سال جدید اوایل فروردین تا اوایل خرداد هست و بعد از اون اکثرا کادر سال آیندشون رو مشخص می کنن

رازقی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:12

راستی یادم رفت بگم. چرا برا کمبود آهنت قرص اهن نمی خوری؟ قرص آهن کاملا بی ضرره و نیاز به تجویز پزشک هم نداره. هر خانومی میتونه هر شب مصرف کنه و براش خوب هم هست. اگه صبح ها ناشتا پودر پسته مخلوط در کمی پودر شکر هم بخوری عالیه

قرص آهن سعی می کنم بخورم .. اما خیلی اذیتم می کنه ... هر جور که می خورم معده و رده ام رو داغون می کنه ... حتی فیفول هم خوردم ... با غذا ... با یه عالمه آب ... همه جوره امتحان کردم ... اذیتم می کنه خیلی !!!

مشیانه یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://ryvas.blogfa.com

خسته نباشی خانوم. واقعا کار در مدرسه خیلی صبوری می خواد.
قالب وبلاگت هم مبارک باشه. قشنگه

ممنونم دوستم

نگار نامور دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:36 http://negaarine.wordpress.com

سلام :)
اما خوب متاسفانه خیلی درست نمی‌دونم که این بلاگ چه کسی هست که لطف کرده و بلاگمو لینک کرده

مگه مهمه !!!!

فنچ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 http://baghe-ma.blogsky.com

سلام عزیزم... مواظب خودت باش. حتما یه چکاپ کن. آمپول ب کمپلکس و ب 12 هم که واجبه شرعیه.ولی حتما یه دکتر برو. جدی بگیر سلامتیت رو خانوم خانوما

هر روز یدونه مولتی ویتامین و مینرال می خورم ... اما فکر می کنم بیشتر به خاطر فشار کار و درس و قرو قاطی شدن اینا با هم باشه

محیا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:46

بعضی وقتا کاره خیلی مهم نیست اون غری که می شنوی دلتو می سوزونه اونم وقتی می دونی تو بهترین کاری که از دستت بر می اومد رو انجام دادی. مهم نیست. مهم اینه که پیش وجدانت خیالت راحته.

آره اون غره خیلی بده ... به خصوص وقتی از تمام نیروت استفاده کرده باشی !!!!

می می دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

سلام دوست گلم. منم وقتایی که از لحاظ ویتامینی کم میارم خیلی بدخلق و کم طاقت میشم. پنج شنبه ای همینطور شده بودم و از اون روز دارم قرص آهن و کلسیم میخورم و خدا رو شکر خیلی بهترم.خیلی مراقب خودت باش و اصلا هم از حقت کوتاه نیا

آخه من نمی تونم قرص آهن بخورم ... اما مولتی ویتامین می خورم ... آهن خیلی روی خلق و خو تاثیر داره ... چی کار کنم خب !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد