خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۵۶

امروز مدرسه ها رو تعطیل کردن ... و من خیلی شاد شدم ... تعطیلاتم ۴ روزه شد و کلی استراحت کردم ... کلی با یاشار رفتیم بیرون و خرید کردم ... شدیدا به سه چهار روز تعطیلات پشت سر هم نیاز داشتم ...  

خسته بودم و الان فکر می کنم تا حدود زیادی خستگی ام در شده ...  

چند وقت پیش داشتم زندگی نامه کمال الملک رو می خودندم ... دیدم تازه وقتی ۵۰ سالش شده تصمیم گرفته که بره زبان فرانسه یاد بگیره و بره اروپا تا فنون جدید نقاشی رو هم یاد بگیره ... اونوقت ما هنوز سی سالمون نشده فکر می کنیم که دیگه هر کار می خواستیم بکنیم باید تا حالا می کردیم و دیگه دیر شده ... در صورتیکه خیلی ها تازه ۵۰ سالگی یادشون میافته که چه کارهایی باید بکنن ... همین انیشتین تازه ۳۵-۶ سالگی شروع کرد به آزمایشات و کم کم شد انیشتین ... تا قبل از اون از دانشگاه اخراج شده بود و یه کارمند ساده ساده بود ... حالا چرا من اینقدر فکر می کنم برای همه چیز دیر شده ... خودم هم نمی دونم ... خلاصه اینکه به این نتیجه رسیدم که نه تنها دیر نشده بلکه من تازه اول این راه درازم !!!! 

حتی در مورد بچه دار شدن ... گاهی آدم ها بهم می رسن و می گن دیگه داره دیر می شه ها ... اما چند وقت پیش با یکی از همکارام صحبت می کردم که تازه وقتی ۳۷ سالش بوده تصمیم گرفته که بچه دار بشه ... و هیچ مشکلی هم نداشته ... از این حرف ها هم نبوده که الان حوصله ی بچه رو نداشته باشه ... یا ارتباطش با بچه اش خوب نباشه ... اتفاقا بر عکس الان خیلی پخته تر رفتار می کنه ... همه چیز سنجیده است و مطالعه ی بیشتری داری ... تازه همسرش هم ۴۷ سالشه ... چرا همش همه عجله دارن ... بعد اونوقت وقتی ۵۰ سالشون می شه همه ی کاراشونو کردن ... بازنشسته می شن و اونوقت زانوی غم بغل می گیرن که بچه ها مون بزرگ شدن و رفتن ... بازنشسته شدیم و دیگه الان بیکاریم و اونوقت صد تا مرض به خودشون وصل می کنن از روی بیکاری زیاد !!!! 

اما من دلم می خواد همه چیز رو با حوصله انجام بدم ... الان که دارم بدون عجله درس می خونم ازش لذت می برم اما سری قبل چون عجله داشتم حتما ۴ سال بعد لیسانسم دستم باشه ... همش با استرس و عجله بود و اصلا معنی درس خوندن و لذت بردن و نفهمیدم ... و حتی اگر یاشار نبود و بهش علاقمند نبودم مطمئنم که تا الان هنوز ازدواج هم نکرده بودم ... و در مورد بچه دار شدن هم هیچ عجله ای ندارم ... باید از زندگی لذت برد ... هیچ کس مجبور به انجام کاری که دوست نداره نیست !!!!!!!!!!!! 

با نظراتم موافقین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
رازقی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 http://myamorousdays.blogfa.com

من باحرفات کاملا موافقم!. اتفقا منم همیشه بهای موضوع فکر میکنم که کاملا اشتباهه که بعضیا فکر میکنن هر کار میخوای بکنی تا ۲۷ سالگی باید تموم شه و بس! مثلا من هنوز ۲۴ سالمه. اونوقت بعضی ها بهم میگن: اووووووو شما کی میخواین برین خونه ی خودتون؟ داره دیر میشه! پس کی میخواین بچه دار شین! دیر میشه!
یکی از شعارهای من همیشه ا بوده: ؛همیشه جوان خواهم ماند؛

الیس در برره پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:48 http://leparvaz.persianblog.ir

خانومی سلام . راستش تا یه حدی موافقم بشرطی که آدم مطمئن باشه مشکلی نداره . نه مث من که تازه همش 2 سال نخواستم و بعد الان 3 ساله دنبال بارداری هستم و سنم هم داره میره بالا . میدونی تا حالا رفتی تو سایتهایی که طرف 10 ساله داره دوا درمون میکنه ؟ فکر میکنه تازه 35 سالگی اقدام کنیم بعد 10 سال هم دوا درمون اونوقت تو 47 سالگی میشه مادر شد ؟

اما شاید هم طرف زودتر اقدام کنه و هیچ وقت بچه دار نشه !!!! یا شاید هم زودتر اقدام کنه و ۱۵-۲۰ سال طول بکشه ... اینا که استثناها هستن ... نمی شه همیشه فرضو بر وجود مشکل گذاشت!!!

سمانه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

وای منم موافقممممممممممم.ولی راستش با الیس در برره هم موافقم.
ولی به قول شما هر چی قرار باشه بشه میشه چه زود چه دیر.هفته خوبی داشته باشی دوستم

مرسی گلم

می می شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48

چقدر عالیه که دوست عزیزم دوباره مثل قبل شده و خستگی از تنش در رفته.
دوست گلم منم با نظراتت موافقم و پست امروزت تاثیر زیادی روم داشت و یه حس خیلی خوبی گرفتم. یعنی واقعن چرا من همش فکر می کردم که خیلی دیر شده؟؟!!!! ممنونم به خاطر یادآوری

مرسی می می جونم
منم از وقتی زندگی نامه انیشتین و کمال الملک رو خودنم به خودم خیلی امیدوار شدم !!!!
فهمیدم هنوز خیلی خیلی جوونم و خیلی زیاد وقت دارم .... و فرصت دارم به همه خواسته هام برسم

مرجان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

سلام خانوم خانوما
خوبیییییییییی؟
آره منم کاملا موافقم مخصوصا با حرف آخرت منم اگه به حمید علاقه مند نمیشدم الان عمرا ازدواج نمیکردم و میخوام درسمم ادامه بدم

خوبم ... تو خوبیییییییییییی؟
عروس خانوم کم پیدا !!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد