خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۵۹

امروز بالاخره بعد از مدت ها طلسم شکست و من تونستم برم آرایشگاه ... موهامو فقط یکمی مرتب کردم و خیلی کوتاهشون نکردم ... ابروهامم رنگ کردم آخه اون خانومه آرایشگره گفت بهتر ه رنگ کنی ... بعدش هم چون ریشه های موهام در اومده بود نمی شد هایلایت کنم ... باید اول رنگ کنم بعد ...  

امسال این سازمان سنجش شورشو در آورده برای دادن کارت ورود به آزمون اولش گفت ۳۳۰۰ تومان دیگه برین بریزین به حساب بعدش هم پست کنین برامون ... تا قبلش هم کارتو نشون نمی داد ... منم چون ۵ شنبه عروسی پسرعمومه می خواستم بدونم که صبحه یا بعد از ظهر ... آخه سال های قبل بعداز ظهر بود ... خلاصه حسابی اعصابم خورد شد ... صبح که خواستم برم بانک دیدم دوباره اطلاعیه داده که حالا بیاین کارتتونو بگیرین بعدش فیش رو بفرستین !!!! 

خلاصه که امتحانم ۵ شنبه صبحه ... اونم کجا ... غرب تهران !!!! و من باید از شرق برم غرب  

البته خوبیش اینه که ۵ شنبه ها صبح خلوته ...  

تازه یه مشکل دیگه ای هم هست و اونم اینه که ۵ شنبه ها روز تعطیلی همکارمه از طرف دیگه هر سال یه برنامه ای داریم توی مدرسه به نام جشنواره پدران و دختران که بچه ها با باباهاشون میان و یکسری بازی و مسابقه با هم اجرا می کنن و بعد بهشون امتیاز داده می شه و هر پدر و دختری که امتیازشون  بیشتر بشه برنده می شن و جایزه می گیرن ... تا اینجاش خیلی خوبه ... اما این اجرای برنامه ها و مسابقه ها کلی کار داره که اگه من نباشم لنگ می مونه !!!!  

خلاصه که همه چیز غروقاطی شده ... تازه شنبه هم خواهرم میاد و از طرف دیگه شبش عروسی یکی از دوستامه که خیلی واجبه برم عروسیش !!!! 

برنامه ریزی کردن برای همه ی اینها خیلی سخته !!!! 

و من الان یک عدد یلدای سردرگم هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
رازقی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:07 http://myamorousdays.blogfa.com

اووه راست میگی. چه همه چیز در هم شده. فقط آرامشتو حفظ کن. همش حل میشه عزیزم. ضمنا بذار در نبودت کارهاشون لنگ بمونه تا بفهمن چقدر کارت مهمه

ای بابا می دونن چقدر کارم مهمه اما کو قدر شناسی !!!!

شقایق و حبیبی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:53

سلام یلدا جونم خوفی قربونت برم
واییییییییییییییییییییییییییی پس رفتی حسابی خوشگلانس کردی .خوف موهاتو هم رنگ می کردی دیگه
من گذاشتم موهامو دمه عید برم رنگ کنم و اون موقع حسش برام بهتره دیگهههههههههههههههههه
وایییییییییییییییی پس ۵شنبه پردردسری داری اما روزای این جوری هم خوفه ادم همش مشغوله
چه قدر این مدرسه شما برنامه جالب داره .خوبه همش سرگرمید ها

ما که رگرم نمی شیم ... ما کارامون برای اجرا شدن این برنامه ها و سرگرم شدن بچه ها و خانواده هاشون چندین و چند برابر می شه !!!!

بادوم پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:55 http://www.almondandhazelnut.blogfa.com

همیشه حس میکنم وقتی کارای آدم زیاده بهتر انجام میده
نمی دونم این فقط نظر منه یا نه
خیلی خوشحالم که خواهریت داره میاد
موهاتم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد