خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۶۰

دیروز صبح زود بیدار شدم و رفتم آزمون کارشناسی ارشد رو دادم ... همه ی درس ها رو هنوز پاس نکردم و اونایی که خونده بودم رو جواب دادم ... آزمایشی بود دیگه !!!! فقط یه چیزی رو فهمیدم اونم اینکه حدود ۹۰ درصد آدمایی که اومده بودن سیاهی لشکر بودن .... اکثرا همینطوری و بدون اینکه درسی خونده باشن اومده بودن  

اومدم خونه و خیلی خسته و خوابالو بودم ... یکمی کارای مختلف کردم ... ناهار خوردم و خوابیدم تا یاشار بیاد ... اونم ناهارشو خورد و خوابید ... شب هم عروسی پسرعموم بود ... بنابر این من کم کم مشغول آماده سازی خودم شدم ... موهامو موس زدم و فر فری کردم و بعد جلوشو با اتوی مو صاف کردم ... به نظر خودم خیلی خوب شده بود ... همه ازم می پرسیدن رفتی آرایشگاه ... فر خیلی منظم و خوبی شده بود ...  

عروسی هم بدک نبود ... جدا بود و یکمی خاله زنک بازی !!! روی هم رفته بد نبود ...  

امروز صبح هم تا ۹-۱۰ خوابیدیم ... بعدش هم یکمی کارای مختلف کردم و خونه رو مرتب کردم ...  

یکی از دوستام تصادف کرده بود پاش شکسته بود یدونه آناناس گنده براش خریدم و رفتم عیادتش ....  

فردا هم که خواهرم میاد و من خیلی شادم ... حدودای ۱۰ صبح می رسن و تا از فرودگاه امام بیاد خونه فکر کنم ۱۲-۱ بشه ... منم سعی می کنم زودتر تعطیل کنم و برم ببینمش ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
مشیانه جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:05 http://ryvas.blogfa.com

به سلامتی. از اینکه خواهرت میاد و می بینیش خوشحال شدم. ساعات خوشی کنار هم داشته باشین

ممنونم

محیا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:55

چشمت روشن
پس تو هم آزمون ارشد دادی. انشالله موفق بشی.

مرسی عزیزم
ارشدو آزمایشی دادم امسال درسم تموم نمی شه !!!!

سمانه یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام خانومی.چشمتون روشن.خوش بگذره در کنار خواهر

ممنونم

پرنده خانوم دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:50

سلام یلدای خوشگلم:*
آخییییییییییییی
الان حتما خاهریت پیشته
امیدوارم بهت خوش بگذره و کلی از دلتنگی دربیای:)
راستی یلدا جون!
میشه یه بار بگی چطوری موهاتو فر میکنی که اینقدر منظم درمیاد؟
مرسی خانومی:*
راستی!
ایشالا امتحان هم خیلی عالی بشه:)
یه بوووووووووووووووس گنده!:*

آره جات خالی این چند روزه رو با خواهرم بودم و خیلی خوب بود ...
برای فر شدن موهات باید موهای خودت یکمی فرفری باشه یا حالت دار باشه اگه لخت باشه نمی شه !!!!
بعدش می ری حموم و موهاتو می شوری ... بعدش که از حموم اومدی اصلا شونشون نمی کنی و فقط با دستت تکونشون می دی که از هم جدا شن . صبر می کنی تا یکمی آبش کم بشه اما باید هنوز خیس خیس باشه !!!!
بعد سرتو میاری پایین و یکمی موس میریزی توی دستت بعد موس ها رو می زنی به موهات ... نباید انگشتاتو لای موهات بکنی ... باید موهاتو توی مشتت بگیری و با موس ها قاطیشون کنی ... یعنی اینکه یذره موس کف دستت هست بعدش موهاتو توی دستت می گیری و مشت می کنی ... و هی اینکارو تکرار می کنی ... بعد سرتو به سمت چپ خم می کنی و همین کارو تکرار می کنی و بعد سمت راست ...
بعد هم اگر شسوارت دیسپانسر داره می تونی با اون خشکشون کنی ... اگه نه بزار خودش کم کم خشک بشه ... یه فیلم آموزشی هم هست لینکشو برات می ذارم اما سرعت بالا می خواد برای دانلود !!!
http://www.monkeysee.com/play/12426-wet-setting-and-diffusing-curly-hair

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد