خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

سال نو مبارک

سلام به همه ی دوستای خوبم  

سال نو همه تون مبارک باشه  

امیدوارم که برای همه سال خیلی خیلی خوبی باشه ... و همه به آرزوهاشون برسن  

از آخرین باری که نوشتم خیلی می گذره ... همش سرگرم کار بودم ... یه مدت که خواهرم بود ... بعد از اون خونه تکونی و کارای مختلف ... توی عید هم که همش سرم گرم گردش و تفریح و مهمونی  بود .  

ما یه لیست تهیه کرده بودیم از چیزهایی که می خوایم ... اولیش همون سفر دبی بود که اردیبهشت رفتیم و کم کم تا آخرین لحظات سال 89  آخرین هاش هم به انجام رسید ... تلویزیون ال سی دی می خواستیم که از شر اون تلویزیون قدیمی مون خلاص بشیم ... و ماهواره که مدت ها حرفش بود اما همش به تاخیر می انداختیمش و با خریدن ال سی دی به این فکر افتادیم که همه چیزو تکمیل کنیم ... البته خورده ریز خیلی برای خونه خریدیم ... یه کتابخونه ی کوچولو هم برای اتاق خواب خریدیم ... کلا هر چی حقوق و عیدی گرفته بودیم تا ته ته خرج کردیم ...  

امسال تعطیلات عید خیلی خیلی خوبی بود ... جایی نرفتیم اما در کنار هم خیلی خوش گذروندیم ... کلی استراحت کردیم و گشتیم ...  

امسال شروع خوب و پر پولی داشت و البته همیشه تصورم از سال 90 سال خیلی خوبی بود ... امیدوارم تا آخرش شاد و خوش باشه !!!!  

من امروز رو هم تعطیلم و از فردا باید برم سر کار ... دلم برای همکارام و مدرسه خیلی تنگ شده ... اما امروز دلم نمی خواست برم ... خونه خیلی به هم ریخته بود ... گفتم مرتبش کنم بعد برم ....  

خدا رو شکر قبل از عید تونستیم بدهی هامونو پس بدیم و طلب هامونو بگیریم ... و یک سال جدید رو راحت و آسوده شروع کنیم ...  

نظرات 6 + ارسال نظر
بادوم یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:01 http://www.almondandhazelnut.blogfa.com

چه عجب یلدا جونم
هرروز به وبلاگت سر میزدم ولی آپ نکرده بودی
سال نوت مبارک باشه
ان شاالله تمام سال مثل شروعش برات شیرین و خوش باشه

سال نو تو هم مبارک
برای تو هم سال خوبی باشه !!!!

مشیانه یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:07 http://ryvas.blogfa.com

خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفته و رو رواله

سال نو مبارک

ممنون
سال خوبی داشته باشی

سمانه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:23 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک.خوشحالم که خوش گذشته.سال خوبی رو برات آرزو میکنم عزیزم

شکلات پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:23 http://mamansho.persianblog.ir

سلااااااااااام
عیدت مبارک
خب خدا رو شکر....منم فکر میکردم سال خوبی باشه..البته هنو بدی ای ندیدم..ولی اولین سالی بود که تو عید مجروح میشدم..فکر کنم نحسیه سال از همین اول منو گرفت.
تو وبلاگمم نوشتم..سیخ کباب رفت تو دستم دستمو پاره کرد

عید تو هم مبارک
ایشالله که سال خوبیه براتون
آره خوندم دستتو ... بزرگ می شی یادت می ره !!!!

محیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

عزیزم سال نویت مبارک
چه سال زیبایی شروع کردین. شادیهایتون مستدام و بهترینها رو داشته باشین

ممنون
سال نوی تو هم مبارک
سال خوبی داشته باشی

شقایق و حبیبی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:49

سلام یلدا جونم قربونت برم اله ی
به خدا کلی خوش حال شدم دیدم امسال خدا روشکر همه چی بر وفق مرادتون بوده و مهمتر از همه جیبتون پر پول و لبتون خندون بوده عزیز دلم
خدا شکر که بدی هاتون هم تموم شد و نفس راحت کشیدید
مبارک همه چیزای نویی که خریدی هم باشه خانمیییییییی
ان شالله همون جور که خودت دوست داری امسال سرتاسرش براتون خوب باشه عزیزدلممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد